244 55
Startmotor
Vroegâh...., vanaf 1975 plakte je ieder jaar een nieuw deel 3 van het kentekenbewijs achter je voorruit in zo'n plastic hoesje, met een P en dan het jaar voor personenauto's en een B voor bedrijfswagens. In 1996 is dat afgeschaft. Het lijkt me leuk op mijn beide bolides (Daf 55 van 1970 en Volvo 240 sedan van 1992) weer zo'n deel 3 te plakken. Bij voorkeur van het bouwjaar van de auto (subtiele verwijzing).
Het staat me bij dat er op dit forum iemand was (ook al weer jaren geleden....) die een hele verzameling oude deel 3's had, van allerlei jaren. Volgens mij maakte hij ze ook na mbv een scan. (als dat laatste zou kunnen zou een officieel niet bestaand P70 voor mijn Dafje gemaakt kunnen worden).
Ken je iemand of ben je iemand (...) die van die oude deel 3's heeft en ze ook verkoopt en/of namaakt?
Het staat me bij dat er op dit forum iemand was (ook al weer jaren geleden....) die een hele verzameling oude deel 3's had, van allerlei jaren. Volgens mij maakte hij ze ook na mbv een scan. (als dat laatste zou kunnen zou een officieel niet bestaand P70 voor mijn Dafje gemaakt kunnen worden).
Ken je iemand of ben je iemand (...) die van die oude deel 3's heeft en ze ook verkoopt en/of namaakt?