Guest
Beste forumleden,
Vorige week heb ik een Golf Variant Executive Comfortline uit 2012 met 120k op de teller voor 9000 EU gekocht van een particulier, de auto ziet er van buiten en binnen als nieuw uit. Het is de eerste auto die ik ooit heb gekocht. De auto is altijd dealeronderhouden.
Vandaag heb ik hem langs de VW-dealer gebracht voor een full check. Daaruit blijkt dat de auto in goede conditie is, behalve dat de uitlaat verbogen is (schade dus). En tegen de brandstoftank aankomt. Zie foto's:
Nu ben ik geen autotechneut, maar volgens mij moet dit meteen vervangen worden. Dure grap: 1000 EU...
Als jullie de foto's zien, wat denken jullie dan? Meteen vervangen? Is er een makkelijkere oplossing? Is de veiligheid in het geding?
En wat te doen met de verkoper? De verkoper meent niks te weten van schade.
Vorige week heb ik een Golf Variant Executive Comfortline uit 2012 met 120k op de teller voor 9000 EU gekocht van een particulier, de auto ziet er van buiten en binnen als nieuw uit. Het is de eerste auto die ik ooit heb gekocht. De auto is altijd dealeronderhouden.
Vandaag heb ik hem langs de VW-dealer gebracht voor een full check. Daaruit blijkt dat de auto in goede conditie is, behalve dat de uitlaat verbogen is (schade dus). En tegen de brandstoftank aankomt. Zie foto's:



Nu ben ik geen autotechneut, maar volgens mij moet dit meteen vervangen worden. Dure grap: 1000 EU...
Als jullie de foto's zien, wat denken jullie dan? Meteen vervangen? Is er een makkelijkere oplossing? Is de veiligheid in het geding?
En wat te doen met de verkoper? De verkoper meent niks te weten van schade.