Community voor Roadtrips

Hoi allemaal,

Ik ben Ruben en ik ben geintresseerd in het bouwen van een community voor gelijkgestemden die net als ik gek zijn op mooie roadtrips en bijzondere auto’s. Al een aantal jaar organiseer ik samen met vrienden tochten in onze Porsches, en dat is elke keer weer een geweldige ervaring.

Nu lijkt het me leuk om dit breder te trekken en te ontdekken wat andere liefhebbers hierin waarderen. Wat vind jij belangrijk tijdens een roadtrip? Is dat de route, de sfeer, het gezelschap, de accommodaties, of misschien het stukje exclusiviteit?

Ik sta altijd open voor een leuk gesprek en wie weet ontstaan er mooie ideeën of samenwerkingen uit.

Groeten,
Ruben

Google eens Porscheforum Roadtrip Vibes en Rufie.be voor een evt. samenwerking?
Is beide van en voor Porsche rijders.

En een Porsche exclusief noemen is wat lachwekkend, je vindt ze al voor een paar 1000€. Rechtsgestuurd, Tiptronic, interieur kaalgekluifd door de hond en noem het maar.

Google eens Porscheforum Roadtrip Vibes en Rufie.be voor een evt. samenwerking?
Is beide van en voor Porsche rijders.

En een Porsche exclusief noemen is wat lachwekkend, je vindt ze al voor een paar 1000€. Rechtsgestuurd, Tiptronic, interieur kaalgekluifd door de hond en noem het maar.
Super bedankt,

Ik heb de twee even opgezocht!

Ik zal het de komende dagen even blijven door lezen om te kijken of het matcht!

Juist voor Porsches heb ik het idee dat er al veel ritten georganiseerd worden. Twee Porsche-clubs, de nodige Facebookgroepen, fora en andere groeperingen onderling.

Het belangrijkste van een roadtrip is de route, als de route niet leuk is heb je niets. Het liefst een route die je naar plekken brengt waar je normaliter niet komt.

Een Porsche exclusief noemen? Hou op hoor, je koopt al een goed gebruikte (maar nog steeds prima werkende) Cayenne voor 5-6k. De eerste fatsoenlijke Boxster kost je 10k, en een 911 in goede staat begint rond de 20-25k. Een Opel Kadett of Nissan Micra K10 of K11 is exclusiever.
Als ik een hele nette Kadett zie draai ik mijn nek om, als ik een Porsche zie rijden (tenzij het echt een GT3 of GT4 is) draai ik m'n nek niet meer om.

Terug
Bovenaan