Citroen C3 Aircross

Matt 5069850

Asfaltkampioen
2024-citroen-c3-aircross-spy-photos.jpg


2024-citroen-c3-aircross-spy-photos.jpg


2024-citroen-c3-aircross-spy-photos.jpg


2024-citroen-c3-aircross-spy-photos.jpg


2024-citroen-c3-aircross-spy-photos.jpg


Alle foto's: https://www.motor1.com/news/650553/citroen-c3-aircross-larger-spy-shots/
 
Dat is dezelfde auto als de verlengde C3 (waarschijnlijk C3 Aircross) voor India en Brazilië: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?12,5964052,6068009#msg-6068009

Dus dat bevestigt eigenlijk wel eerdere vermoedens dat we in Europa gewoon een iets luxere versie krijgen als opvolger van de C3 (kort) en C3 Aircross (lang). Da's wel erg armoedig en een duidelijk stap terug voor Citroën.
 
Maar misschien moet Citroën wel wat meer die kant op om wat meer ruimte te maken voor de andere Stellantis-merken?
 
der Magistrat zei:
Maar misschien moet Citroën wel wat meer die kant op om wat meer ruimte te maken voor de andere Stellantis-merken?

Fiat was ook al afgewaardeerd met Turkse en Zuid-Amerikaanse producten, dus dan blijft Citroën daarmee in het vaarwater zitten. Of zou Fiat alleen maar een bedrijfswagenmerk worden en dat dan Citroën (en Peugeot, en ... ?) juist stoppen met bedrijfswagens...
 
Terug
Bovenaan