chiptuning Porsche S e-hybrid

Guest
Hi,

In september wordt mijn prettige belastingbak geleverd; Porsche Cayenne S E-Hybrid.
Nu ben ik op zoek naar een GOEDE tuner die bekend is met Porsche en bij voorkeur natuurlijk met genoemd model.
Hoor graag.

Met vriendelijke groet,

Gefeliciteerd met de keuze. Een imposante auto! Tuning zal ik laten doen door Pogea Racing in Zuid Duitsland. Niet dichtbij en niet goedkoop (2000 Euro), maar wel kwalitatief goed en gerenommeerd bedrijf.

https://shop.pogea-racing.com/de/chiptuning/?manufacturer=porsche&series=cayenne-ii-10&model=s-hybrid-3-0-333-ps&stage_product=stage-1&page=1

Nette waarden. Ik zou ook naar Duitsland gaan, daar weten ze er meer van af is inderdaad een goed bedrijf en als je toch al meer dan een ton aan je auto uitgeeft.....kan 2000 er ook nog wel af. :D

Nissan GT-R zei:
Nette waarden. Ik zou ook naar Duitsland gaan, daar weten ze er meer van af is inderdaad een goed bedrijf en als je toch al meer dan een ton aan je auto uitgeeft.....kan 2000 er ook nog wel af. :D

TS wil liever voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Dus als het bij Jet Cars voor 1.800 euro kan dan zal 'ie het zeker daar doen.

Nee joh... hij zoekt een tuner die zijn Porsche S e-hybrid nóg zuiniger en schoner dan de fabrieksopgave kan maken!
Dan nog een goede spuiter om zijn
prettige belastingbak
écht groen te maken...

Wat een land...
d026.gif

Ach, wat is het verschil met de 'jan modaal fiscaal 'profiteur' ' die bij aflevering, maar na kentekentoekenning, de speciale 'eco' banden/doppen verruilde voor een groter setje lichtmetaal?

In dit (top) segment doe je gewoon wat uitgebreider.. ;)

Ben het met Rob0032 wel eens.. besteedt de euro's in NL.. krijgen 'wij' er nog iets van belasting voor terug..    (als het niet op een zakelijke rekening gaat en dus de BTW afgetrokken wordt.. )

Rob0032 zei:
Nissan GT-R zei:

TS wil liever voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Dus als het bij Jet Cars voor 1.800 euro kan dan zal 'ie het zeker daar doen.

Dan wil ik het voor 1000 euro ook wel voor hem doen. :D

Terug
Bovenaan