Noblesse oblige
Net ingestapt
Zelf kan ik elk moment mijn nieuwe leaseauto gaan bestellen, maar mijn vrouw heeft vandaag eindelijk haar rijbewijs gehaald, dus nu moet er ook een auto(otje) komen. Via bekenden van familie kunnen we een Chevrolet Aveo uit 2010 overnemen voor €1750,- (vriendenprijsje) met iets meer dan een ton op de teller. Airco aanwezig en ding ziet er voor een klein wagentje best ok uit. Zo op het oog niet verkeerd, maar aangezien we verder geen kennis hebben van auto's nog net 100% zeker.
Als ik op internet zoek kom ik ook niet gek veel tegen over dit model, wel wat verhalen van mensen die botte pech hebben gehad, maar dat heb je met elke auto / elk product wel lijkt me.
Zijn er hier mensen die kunnen aangeven waar op te letten bij deze wagentjes? Is het vriendenprijsje inderdaad een vriendelijk prijsje (ik kom ze nog niet echt goedkoper tegen).
Als jullie nog andere aanraders hebben in deze (prijs)categorie hoor ik het natuurlijk ook graag.
Alvast dank!
Als ik op internet zoek kom ik ook niet gek veel tegen over dit model, wel wat verhalen van mensen die botte pech hebben gehad, maar dat heb je met elke auto / elk product wel lijkt me.
Zijn er hier mensen die kunnen aangeven waar op te letten bij deze wagentjes? Is het vriendenprijsje inderdaad een vriendelijk prijsje (ik kom ze nog niet echt goedkoper tegen).
Als jullie nog andere aanraders hebben in deze (prijs)categorie hoor ik het natuurlijk ook graag.
Alvast dank!