MCW 84
Asfaltkampioen
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Totaal andere auto vergeleken met z’n voorganger,
Foto’s spreken voor zich.Hoezo dat?
Foto’s spreken voor zich.
Op het feit na dat dit geen evolutie van de vorige is.Het is een strakkere evolutie van de huidige X3. Wat is daar totaal anders aan? De 308 is toch ook niet "totaal anders" dan de vorige 308 behalve de designtaal?
Dat de bodem hetzelfde is betekent niet dat het design compleet vernieuwd isWelk feit? Technisch is ie zelfs gebaseerd op de vorige.
C5x is alleen geen opvolger van de C5.Is een "totaal andere" opvolger van de C5. Dit is 'gewoon' weer een X3.
waarom dan weer zo’n gekke “grill” met die diagonale lijnen
C5x is alleen geen opvolger van de C5.
Ligt er aan wat je wensen zijn. Voor de ordinaire doelgroep heeft BMW inderdaad de M-paketten.Ente schreef het elders al: bij BMW heb je tegenwoordig minimaal een M uitvoering nodig om een beetje smoelend neuswerk te krijgen.
Oh, ik vind die basisuitvoering stukken beter te pruimen. Mooi is nog steeds niet, maar die chroomstrip vind ik fraai, de meer benadrukte grille kan-ie ook wel hebben en die voorbumper oogt wat rustiger.Ente schreef het elders al: bij BMW heb je tegenwoordig minimaal een M uitvoering nodig om een beetje smoelend neuswerk te krijgen.
Zoals bij alle auto's tegenwoordig vind ik die oplopende raamlijn gewoon niet mooi. Ik weet niet wat het is.