BMW Skytop Concept

Frits79

Asfaltkampioen
Ik heb deze nog niet voorbij zien komen en vind hem er wel goed uit zien.
BMW Skytop Concept
bmw-skytop-concept-2.jpg

bmw-skytop-concept-4.jpg

Prachtig ontwerp! Als BMW het qua design meer over deze boeg had gegooid dan denk ik dat er veel meer fans waren geweest dan nu met de nieuwe 7, 5 etc.
Het interieur en dashboard is van een generatie terug, maar ook daar is helemaal niks mis mee. Dat grote gebogen plastic scherm in de nieuwste modellen kan mij maar matig bekoren en oogt minder hoogwaardig dan wat we hier zien.

Prachtig ontwerp! Als BMW het qua design meer over deze boeg had gegooid dan denk ik dat er veel meer fans waren geweest dan nu met de nieuwe 7, 5 etc.

De 7 en 5 hebben een platform waar zowel ICE als BEV mogelijkheden op moeten passen. Dan wordt het dus een 'opgestapeld gebouw' en ziet het er ook als dusdanig uit.

Dit is 'gewoon' een 8-serie, dus vandaar dat het wel kan. Net zoals dat het interieur gewoon van een (M)8 is.

Prachtig. En nu nog een wat compactere (minder onbetaalbare) opvolger van de Z4 op basis van deze Skytop aub.

Mooi dat ie daadwerkelijk op de weg komt! Ik zie in het ontwerp best wel wat terug van de legendarische M1.

Ik vind deze Skytop steeds mooier worden. Had het omgekeerde verwacht en dat het ontwerp wat zou gaan vervelen, maar dat is zeker niet het geval. Die Neue Klasse mag ook goed naar dit ontwerp (af)kijken.

Het lijkt erop dat we de huidige generatie BMWs gewoon kunnen vergeten en ons kunnen richten op de volgende. De Neue Klasse is op zich een aardig begin, deze Skytop en Speedtop mogen er ook wezen.

En nog steeds een i-drive!

Die speedtop is mooi zeg. Het 8serie dashboard lijkt wel ineens erg ouderwets, maar wel heel fijn met knoppen en nog idrive knop. Welke bij moderne autos wegbezuinigd zijn

17_cover_en_621c71592796606f9c8cd9ed9742160d.webp

:love:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan