Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In Nederland wellicht, ik zie hem nooit, en van die paar die ik ken met eentje zeggen ze zelf dat ze hem niet mooi vinden, maar dat het na een paar weken wel went.De 5 Serie stond in jan. op nummer 21 en is véruit de populairste in het E-segment. Dus wat is "niemand" bij jou of hou je gewoon niet van feiten?
Strakke belijning, overal nappa met sticksels, kan ik geen afknapper vinden. De schermen moest ik eerst wel aan wennen maar sinds ik er dagelijks tegenaan kijk vind ik het een lust voor het oog.Het interieur vind ik dan weer de grootste afknapper van de E-klasse, waarom moet er tegenwoordig overal van die gigantisch grote lelijk schermen in een auto.
Dat is hét grote probleem bij EV's in het hogere prijssegment, de giga afschrijving. Bij deEQS, de Audi Etron en de Porsche Taycan is het ook verschrikkelijk. Ik las een artikel van iemand met een Taycan, die wilde hem inruilen op een nieuwe 911 maar de dealer wilde de Taycan niet eens inruilen...Er is echter hier een gigantische prijs oorlog gaande en zo’n i5 M60 van ongeveer 1-1.5 jaar oud heb je al voor 80 mille.
Zo’n 60 mille korting op de nieuwprijs…!
Smaken verschillen gelukkig, ik vind het interieur van de vorige generatie E-klasse vele malen mooier.Strakke belijning, overal nappa met sticksels, kan ik geen afknapper vinden. De schermen moest ik eerst wel aan wennen maar sinds ik er dagelijks tegenaan kijk vind ik het een lust voor het oog.
Ik zie de nieuwe vijf echt heel veel hoor (omgeving Randstad. Nieuwe E nog niet veel, maar verwacht die wel veel te gaan zien. Is gewoon echt een mooie autoIn Nederland wellicht, ik zie hem nooit, en van die paar die ik ken met eentje zeggen ze zelf dat ze hem niet mooi vinden, maar dat het na een paar weken wel went.
Ik zie de nieuwe 5 regelmatig, er staan er al twee in de straat, een elektrische touring en een elektrische sedan. Ik vind zelf de touring naarmate ik die meer zie wel mooier. Onderstaande test maakt mij ook enthousiast.
Is eigenlijk altijd bij een pre LCI. E39, E60, F10 hadden het ook. Vind de G30 pre LCI wel mooivooral van de voorkant, die is wat zwakker bij de BMW.
Werner is zo top in z’n reviews hè. Hij mag soms wat kritischer zijn, maar ergens vind ik het wel mooi dat hij in elke auto wel iets positiefs ziet.Onderstaande test maakt mij ook enthousiast.
Moderator