Ali As
Kilometervreter
We zitten allemaal bij elkaar heel wat kilometers op de weg, en komen zo van tijd tot tijd heel wat bijzonders tegen. Voor allerlei van dat soort waarnemingen zijn topics om die te delen, maar voor deze nog niet echt - hij valt een beetje tussen wal en schip.
Daarom deze topic, met als centraal thema:
Vrachtwagen, aanhanger, bestelauto of personenauto maakt niet uit, als er maar een bedrijfsnaam, slogan of ander opschrift op staat die je opviel en die je daarom met ons wilt delen. Foto's zijn leuk, maar niet verplicht. Veiligheid voor alles, als je het letterlijk onderweg tegenkwam ga dan ajb geen gevaarlijke toeren uithalen om maar een foto te kunnen delen, als het opschrift bijzonder genoeg was dan is een citaat ook prima.
_
Dit was mijn aanleiding om deze topic te starten:
Keuzes, keuzes, waar hoort wat ik vandaag zag thuis?
60 rijden op een 80km-weg heeft een eigen topic, maar zelfs 60 was nog te snel. Voor (on)toepasselijke kentekens is een topic, maar het gaat hier niet om een kenteken. Toch off topic dan, en voer voor de off-topic topic? Ook al niet, want daar is de ongeschreven regel dat het er niet over auto's hoort te gaan. De taalneuzelaarstopic dan, het heeft met taal te maken en is volgens sommigen misschien nogal neuzelig.
Voelt toch ook als een onvolmaakte match. Daarom toch maar een eigen topic. Ik trap zelf af.
Daarom deze topic, met als centraal thema:
Wat kwamen jullie voor bijzondere opschriften op auto's tegen?
Een bezorgauto van poelier De Haan? Of een bedrijfsauto van makelaar Van Geenhuizen? Een bestelwagen (die in het Engels immers "van" heet) van Zondervan BV? Of een bakwagen van Bakkerij Jan Bakker? Toepasselijk, ontoepasselijk, bizar, grappig of gewoon opvallend, deel het hier.Vrachtwagen, aanhanger, bestelauto of personenauto maakt niet uit, als er maar een bedrijfsnaam, slogan of ander opschrift op staat die je opviel en die je daarom met ons wilt delen. Foto's zijn leuk, maar niet verplicht. Veiligheid voor alles, als je het letterlijk onderweg tegenkwam ga dan ajb geen gevaarlijke toeren uithalen om maar een foto te kunnen delen, als het opschrift bijzonder genoeg was dan is een citaat ook prima.
_
Dit was mijn aanleiding om deze topic te starten:
Keuzes, keuzes, waar hoort wat ik vandaag zag thuis?
60 rijden op een 80km-weg heeft een eigen topic, maar zelfs 60 was nog te snel. Voor (on)toepasselijke kentekens is een topic, maar het gaat hier niet om een kenteken. Toch off topic dan, en voer voor de off-topic topic? Ook al niet, want daar is de ongeschreven regel dat het er niet over auto's hoort te gaan. De taalneuzelaarstopic dan, het heeft met taal te maken en is volgens sommigen misschien nogal neuzelig.
Laatst bewerkt: