chantal 5683344
Net ingestapt
Hoi! Een vraag. Mijn vriend heeft een auto van de zaak hij betaald hier elke maand bijtelling voor. Eerst was er afgesproken dat hij rond de 400 euro per maand rijkostenvergoeding zou krijgen maar dit ging niet samen met de bijtelling dus is hem elke maand bonnen in te leveren welke betaald zouden worden. Uiteindelijk is het na de aandringen gelukt een tankpas te krijgen waar hij dan max. 400 euro per maand mee mag tanken.
Nu zei een vriendin van mij dat je gewoon een tankpas hoort te krijgen als ne bijtelling betaald. Ik heb er geen kaas van gegeten en word op internet ook niet wijzer.
nu hebben we aankomende periode 3 weken vakantie en vraagt zijn werkgever of hij de tankpas wil achterlaten omdat een collega ook met deze pas tankt heeft.
Ik vind dit niet oké. Hoe ga ik hier mee om en wat is de waarheid? Hopelijk kan iemand ons meer duidelijkheid geven. Alvast bedankt.
Nu zei een vriendin van mij dat je gewoon een tankpas hoort te krijgen als ne bijtelling betaald. Ik heb er geen kaas van gegeten en word op internet ook niet wijzer.
nu hebben we aankomende periode 3 weken vakantie en vraagt zijn werkgever of hij de tankpas wil achterlaten omdat een collega ook met deze pas tankt heeft.
Ik vind dit niet oké. Hoe ga ik hier mee om en wat is de waarheid? Hopelijk kan iemand ons meer duidelijkheid geven. Alvast bedankt.