Bereikbaarheid via VPN en Firefox

Guest
Waarom is AW niet bereikbaar als ik wil inloggen via een VPN of met een browser die standaard alle trackers blokkeert? Hebben anderen dit ook of speelt dit alleen bij mij?
Het enige dat ik me kan indenken is dat Sanoma niet genoeg data kan graaien van vaste bezoekers, maar of dat werkelijk de reden is????
Ik gebruik nu een browser die ik alleen gebruik voor AW en links kopieer ik, om ze vervolgens te openen in een veilige browser, maar ik had gehoopt dat dit soort fratsen anno 2019 niet meer uitgehaald worden.

Het kan natuurlijk dat de ip adressen van die VPN zijn geblokt omdat iemand daarmee liep te spammen of anders liep te kutten

Mijn mobiel is 99% ok en permanent ingelogd.
Sinds ongeveer een half jaar heb ik met Firefox en Ghostery veel problemen, sessies zijn altijd weg en inloggen werkt lastig, ook met Ghostery op pause of Autoweek op 'trusted'

V0RQ zei:
Sinds ongeveer een half jaar heb ik met Firefox en Ghostery veel problemen, sessies zijn altijd weg en inloggen werkt lastig, ook met Ghostery op pause of Autoweek op 'trusted'

Dat is standaard voor elke gebruiker, al jaren :T

Gullwing zei:
V0RQ zei:

Dat is standaard voor elke gebruiker, al jaren :T

Dank je, dan hou ik het bij een dedicated browser voor AW... :p

Even uit interesse: waarom gebruik je een VPN?
En mag ik ook vragen waarmee/met welke dienst je dan verbonden bent?
En hoe ben je er aan gekomen? Door reclame, zelf uitgezocht, vrienden, etc?
En betaal je ervoor?

Ik vraag het uit beroeps-idiotie, werk veel met bedrijfs-VPN maar weet eigenlijk niet wat de particuliere mens beweegt om hiervoor te kiezen..

Hotdog zei:
Even uit interesse: waarom gebruik je een VPN?
En mag ik ook vragen waarmee/met welke dienst je dan verbonden bent?
En hoe ben je er aan gekomen? Door reclame, zelf uitgezocht, vrienden, etc?
En betaal je ervoor?

Ik vraag het uit beroeps-idiotie, werk veel met bedrijfs-VPN maar weet eigenlijk niet wat de particuliere mens beweegt om hiervoor te kiezen..

Meeste mensen doen het privé zodat ze nog kunnen downloaden zonder gevolgd te worden. Als je de juiste vpn uitzoekt (1 die niet logt) ben je in principe niet te vinden voor de overheid en kun je dus nog ongestoord downloaden.

Terug
Bovenaan