Bentley Mulliner Batur

MCW xxxxx

Net ingestapt
Bentley will only build 18 examples of the 710-horsepower Batur for the princely sum of around $2.0 million.

bentley-mulliner-batur.jpg

Alle foto's en info: https://www.motor1.com/news/604757/bentley-mulliner-most-powerful-bentley/

Zadelsnuiver zei:
De mooiste Bentley sinds tijden, maar voor die prijs verwacht je wel minimaal duizend pk ofzo.
Voor die prijs verwacht je exclusiviteit. En dat is aardig gelukt met 18 stuks.

Ik vind de heupen erg fraai, maar verder een wat rommelig ogend ding. Zou mezelf nog steeds liever een normale Continental GT cadeau doen voor een fractie van de prijs.

Echt lelijk vind ik hem niet, maar de wow-factor die je wel zou verwachten bij een peperduur zeer exclusief model ontbreekt imo een beetje. Ik vind hem er zelfs wat, hoe zal ik het zeggen, "suffer" uitzien dan een normale Continental GT.

He grappig, die chroomlijsten langs de motorkap vanaf de A-stijlen naar voren heeft mijn Sonata ook :T

Die koplampen zijn de grootste miskleun in dit design. Wat mij betreft houden ze vast aan de ronde koplampen, dat gaf de auto een onuitwisbare indruk en zeer herkenbaar als een Bentley. Nu ziet het er meer uit als een Chinees design. Gemiste kans.

Terug
Bovenaan