Back to Audi > Nu een S8 Plus 2017

De nieuwe velgen ben ik minder fan van. Het model vind ik wel mooi, ik denk dat ik ze in (licht of donker) grijs beter zou vinden staan. Ik zou in ieder geval het naafdopje nog vervangen. Genoeg gezeurd, wat een heerlijk geluid!

Normaalgesproken vind ikzelf zwart ook minder maar bij deze samenstelling vind ik het juist, vooral als je naast de auto staat, behoorlijk passend. Maar goed persoonlijke smaken verschillen en dat is okay.

Naafkapjes vind ik ook niet mooi nee zat er al op dus ik zoek wel een keer anderen, wilde eerst zien of het überhaupt past, wantttt.... Van
9j naar 9.5
275 naar 285
Et 37 naar 25
Hoogte 35 naar 30

Dus deze setup is breder, verder naar buiten, platter. En het past echt net allemaal zodat het niet aan slijt, wel geslaagd dus.

Ooh en het zijn splinternieuwe Michelin pilot supersport 4s banden, nieuw bijna 2000 euro! Voor alleen banden.

Had vandaag wat tijd over, maar even met de spiegelreflex op pad geweest, ook wat foto's van de Audi gemaakt meteen.. Ja ja er zijn al zoveel maar goed, ik kan het niet laten.

4nx6CqR.jpeg

UJYyTOI.jpeg

1l3zVPF.jpeg

Dcb9VuL.jpeg

fRuWJt2.jpeg

FJ9kPw8.jpeg

HPtnwHh.jpeg

Zijn mooie foto's! En ook interessant om te zien dat er onder de witte laag ook duidelijk grijze tonen verstopt zitten onder sommige hoeken/lichtinvallen.

Ik vond de vorige set ook al goed, maar de lagere ET van deze maakt 'm nog net wat dikker. En dat 't origineel Audi is doet stiekem ook wel wat voor de uitstraling.

Scorpion front pipes eronder, was even een gedoe om alles passend te krijgen want dit hoort niet onder de S8, wil echt net allemaal ivm die plaat die eronder door loopt.

1 kleine oeps, test rit en zag niet dat demper achter wat was verschoven door de werkzaamheden, leunde tegen diffuser aan, nu beetje lak weg binnenin de diffuser, maar het is een niet opvallende plek, maar blijft jammer natuurlijk.

Geluid is nu echt bruut, hij klapt ook hard nu met terug schakelen. En nog belangrijker: mijn auto had issues met de flex pijpen vooraan met de originele uitlaat. Een welbekend probleem van de 4.0TFSI is dat de front pipes niet goed zijn gemaakt. Tussen 1000 en 3000 toeren krijg je dan een vervelende trilling door de cabine, heel minimaal maar het is er wel. Dit is nu ook weg!

Ous vs nieuw
NaRKy3H.jpeg

Dikte verschil
De7p0xw.jpeg

Resultaat
[FONT=&amp]
zVLYVdq.jpeg

W7bf1vY.jpeg

[/FONT]

2IsIzcZ.jpeg

2yRNOag.jpeg

RhM1oiG.jpeg

Voor de verandering eens een video van binnenuit echter het interieur dempt dermate goed dat het bijna helemaal wegvalt. Je hoort verschil binnen en buiten aan het einde wel in de video bij stilstand.

Terug
Bovenaan