Autoweek onbeschermd in de brievenbus

RenVer

Net ingestapt
Beste Autoweek,

Ik waardeer jullie aandacht voor het milieu, maar Autoweek versturen zonder hoesje is een brug te ver.

Met dank aan PostNL krijg ik nu een Autoweek in de bus die er uit ziet alsof hij al 3 keer gelezen is ☹️.
Foto's heb ik gemaild naar autoweek@autoweek.nl

Als ik een smoezelige en beschadigde autoweek wil neem ik wel een leesmap !

Jullie mooie blad is te duur om daar zo slordig mee om te springen
en er maar van uit te gaan dat onderweg niets gebeurt.

Ik wil jullie adviseren om deze beslissing te heroverwegen anders gaat dit jullie zeker abonnees kosten waaronder
ikzelf waarschijnlijk.

Bijna €20 per maand is te veel om een beschadigd tijdschrift thuis te krijgen !

Blijkbaar waren de Media Expresse bezorgers voorzichtiger. Best leuk baantje, want tijdens het plakken van de adresstickers kon je nog eens een tijdschriftje lezen ;)

• Leuk
Waarderingen: j.ko
Klopt, in die tijd was ik ook al abonnee, en de media express meneer had hart voor zijn vak en zijn klanten.

Begrijp me goed, ik ben zeker ook voor het verminderen van gebruik van plastic, maar ik ben ook een kritische
consument en betaal ondertussen ruim € 225 per jaar en wil daar gewoon geen beschadigd tijdschrift voor ontvangen, zo simpel is dat. De autoweek bereikt ons nu via geautomatiseerde sorteer machines en wat dies meer zij dus dat is ook niet meer zo als "vroeguh" .

Mijn score tot nu, 1 maal ontvangen zonder hoesje, waarvan 1 maal beschadigd, dat is een 100% score.
Voor mij de moeite waard om te melden, want zonder feedback kun je niet verbeteren.

Mijn conclusie is voorlopig dus dat hethelemaal niet onnodig was om het tijdschrift te verpakken,
Misschien moet er weer eens gekeken worden naar bv een papieren wikkel, die werden in het verleden ook wel gebruikt voor tijdschriften en tv gidsen.

Ben dan ook benieuwd of mijn ervaring toevallig een negatieve uitzondering is of dat meer mensen dit ervaren hebben.

Ben eerlijk gezegd ook benieuwd naar het standpunt van autoweek zelf, dat de moderator het misschien niet met mij eens is vind ik dan eerlijk gezegd minder relevant.

Respect voor jullie moderators werk maar de inhoudelijke reactie zie ik liever van Autoweek.

Met groeten,

Ben eerlijk gezegd ook benieuwd naar het standpunt van autoweek zelf, dat de moderator het misschien niet met mij eens is vind ik dan eerlijk gezegd minder relevant.

Respect voor jullie moderators werk maar de inhoudelijke reactie zie ik liever van Autoweek.
Uhm, ik reageer gewoon als forumgebruiker. Als ik als moderator reageer dan maak ik dat kenbaar. En als je alleen maar een inhoudelijke reactie van AW wil, dan moet je het niet op het forum posten...

Ik ben blij dat dat irritante plastic er niet,meer omtoe zit. Het gaat mij dan nog niet eens om het milieu. Ok ben je dan van die losse reclame shit af.

Laatst bewerkt:
Ik ben blij dat het plastic er af is, ik erger mij er al jaren dood aan. Ben niet echt een milieufreak en maak mij er ook niet druk om, maar een stukje plastic om een tijdschrift vind ik onnodig. Net zoals plastic om bananen.

Hier kwam ie helemaal onbeschadigd binnen. Top, zo zonder plastic. Scheelt ook een hele zooi reclame rommel erbij die dan direct de papierbak in gaat.

Mij maakt het niet zoveel uit, ik vind het ook wel fijn zonder plastic er omheen.

Hier kwam ie ook niet helemaal netjes binnen helaas! Er zaten een paar vouwen in, dat kan niet anders dan dat iemand erin heeft lopen bladeren.
Plastic mag van mij wegblijven maar inderdaad een papieren wikkel zou misschien een uitkomst zijn.

Hier kwam ie ook niet helemaal netjes binnen helaas! Er zaten een paar vouwen in, dat kan niet anders dan dat iemand erin heeft lopen bladeren.
Plastic mag van mij wegblijven maar inderdaad een papieren wikkel zou misschien een uitkomst zijn.
Gaat niet om milieu, gaat gewoon om kostenbesparing, anders hadden ze papieren wikkel wel al zelf verzonnen.

Terug
Bovenaan