AutoWeek niet langer "de auto autoriteit"

Volt

Asfaltkampioen
Waar AutoWeek voorheen de zelfbenoemde "auto autoriteit" was zie ik nu boven in het browser tabblad "vol van auto's" staan. Is dat een betere slogan?

Was ook een van de mest lachwekkende slogans. Als ze iets niet zijn...

Vervolgens ook nog eens uitgesproken als 'Auwto', en dan beweren dat je er verstand van hebto_O

Jay DoubleYou zei:
Joop 5528328 zei:
Vervolgens ook nog eens uitgesproken als 'Auwto', en dan beweren dat je er verstand van hebto_O

Liever dat dan ‘Ooto’.

Net als restaurant, autoriteit, automatisch, etc. dat je ook niet plat met 'auw' uitspreekt, geldt dat ook bij auto;)

De Schaduw zei:
Meer Jip en Janneke taal ben ik bang...

Janneke rijdt over de snelweg. Op de linkerbaan. Toet toet! Wat hoort Janneke in de verte? Het is Jip. Jip heeft een BMW. "Aan de kant, slome!" schreeuwt Jip. Waarom rijden al die mensen op de linkerbaan? Jip is sneller, want Jip heeft een BMW. Dan maar rechts erlangs. O jee, daar rijdt een politieauto. Tatutatutatu! Jip moet stoppen. "Wat moet dat?" vraagt de agent, "jij krijgt van mij een boete". Jip vind boetes stom, maar Jip heeft veel geld in zijn auto liggen. Jip wil wel wat van dat geld aan de agent geven als de agent geen boete schrijft. Nu kan de agent vanavond meer bier kopen, en Jip mag doorrijden! Wat een mooie dag.

D Elzinga zei:
De Schaduw zei:

Janneke rijdt over de snelweg. Op de linkerbaan. Toet toet! Wat hoort Janneke in de verte? Het is Jip. Jip heeft een BMW. "Aan de kant, slome!" schreeuwt Jip. Waarom rijden al die mensen op de linkerbaan? Jip is sneller, want Jip heeft een BMW. Dan maar rechts erlangs. O jee, daar rijdt een politieauto. Tatutatutatu! Jip moet stoppen. "Wat moet dat?" vraagt de agent, "jij krijgt van mij een boete". Jip vind boetes stom, maar Jip heeft veel geld in zijn auto liggen. Jip wil wel wat van dat geld aan de agent geven als de agent geen boete schrijft. Nu kan de agent vanavond meer bier kopen, en Jip mag doorrijden! Wat een mooie dag.

:D :LOL: :p :T

oh ik las het altijd als "autorariteit" o_O Beide slogans zijn niks. Maar goed, vind het ook niet bijster belangrijk.

Goed dat je het even meldt, had ik nog nooit op gelet.
Weer iets bijgeleerd.

D Elzinga zei:
De Schaduw zei:

Je hebt talent. :D (y)

Ze wilden er eigenlijk Auto Encyclopedie van maken maar ja... En dan moet je toch wat :T

Interview met hoofdredacteur Damiaan over de nieuwe branding:

<https://nederlandsmedianieuws.nl/magazines/Magazines-Interviews/Interview-Damiaan-Hage-Als-je-informatie-over-autos-nodig-hebt-kom-je-al-snel-uit-bij-AutoWeek/>

Ik ergerde me al enorm aan die spatiefout. Als je zelfs een taalfout in je motto maakt, dan vind ik dat toch vrij droevig.
Het voelt wat als je CV indienen met een fout in je eigen naam.

der Magistrat zei:
Ik ergerde me al enorm aan die spatiefout. Als je zelfs een taalfout in je motto maakt, dan vind ik dat toch vrij droevig.
Het voelt wat als je CV indienen met een fout in je eigen naam.

Dat! Alleen al daarom vind ik de nieuwe slogan beter. :)
Als ik even mag mierenneuken had 'vol' wel met hoofdletter gemoeten.

"Autoriteit" neigt wat naar "de allesweter" en dus is het nieuwe credo wat veiliger.. Gelukkig maar, niemand is perfect!

Pietzoveel zei:
"Autoriteit" neigt wat naar "de allesweter" en dus is het nieuwe credo wat veiliger.. Gelukkig maar, niemand is perfect!
Dat besef kwam bij de redactie pas na de onzin van Auto Encyclopedie hier op het forum ;) :)

Bedenk me net dat ik vergat aan te vullen met "of selectief"

@Barri: Inmiddels wel wat ID-3's zien staan/rijden!!!!!

Op de Nederlandse markt (en hun zusteruitgaven in andere landen) is AW toch nog altijd de belangrijkste speler. Er zijn anderen maar die richten zich toch meer op de niches. AW is de enige die het hele spectrum bedient.

Terug
Bovenaan