Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joop 5528328 zei:Vervolgens ook nog eens uitgesproken als 'Auwto', en dan beweren dat je er verstand van hebt![]()
Jay DoubleYou zei:Joop 5528328 zei:Vervolgens ook nog eens uitgesproken als 'Auwto', en dan beweren dat je er verstand van hebt![]()
Liever dat dan ‘Ooto’.
De Schaduw zei:Meer Jip en Janneke taal ben ik bang...
D Elzinga zei:De Schaduw zei:Meer Jip en Janneke taal ben ik bang...
Janneke rijdt over de snelweg. Op de linkerbaan. Toet toet! Wat hoort Janneke in de verte? Het is Jip. Jip heeft een BMW. "Aan de kant, slome!" schreeuwt Jip. Waarom rijden al die mensen op de linkerbaan? Jip is sneller, want Jip heeft een BMW. Dan maar rechts erlangs. O jee, daar rijdt een politieauto. Tatutatutatu! Jip moet stoppen. "Wat moet dat?" vraagt de agent, "jij krijgt van mij een boete". Jip vind boetes stom, maar Jip heeft veel geld in zijn auto liggen. Jip wil wel wat van dat geld aan de agent geven als de agent geen boete schrijft. Nu kan de agent vanavond meer bier kopen, en Jip mag doorrijden! Wat een mooie dag.
D Elzinga zei:De Schaduw zei:Meer Jip en Janneke taal ben ik bang...
Janneke rijdt over de snelweg. Op de linkerbaan. Toet toet! Wat hoort Janneke in de verte? Het is Jip. Jip heeft een BMW. "Aan de kant, slome!" schreeuwt Jip. Waarom rijden al die mensen op de linkerbaan? Jip is sneller, want Jip heeft een BMW. Dan maar rechts erlangs. O jee, daar rijdt een politieauto. Tatutatutatu! Jip moet stoppen. "Wat moet dat?" vraagt de agent, "jij krijgt van mij een boete". Jip vind boetes stom, maar Jip heeft veel geld in zijn auto liggen. Jip wil wel wat van dat geld aan de agent geven als de agent geen boete schrijft. Nu kan de agent vanavond meer bier kopen, en Jip mag doorrijden! Wat een mooie dag.
der Magistrat zei:Ik ergerde me al enorm aan die spatiefout. Als je zelfs een taalfout in je motto maakt, dan vind ik dat toch vrij droevig.
Het voelt wat als je CV indienen met een fout in je eigen naam.
Moderator
Dat besef kwam bij de redactie pas na de onzin van Auto Encyclopedie hier op het forumPietzoveel zei:"Autoriteit" neigt wat naar "de allesweter" en dus is het nieuwe credo wat veiliger.. Gelukkig maar, niemand is perfect!