Autoweek app, geen reactie mogelijk.

APT

Wegverkenner
Meer mensen last van?

Ik kan via de app alle artikelen gewoon lezen, video's bekijken, reacties zien etc. Zodra ik echter wil reageren sluit de app. Ik kan op reageren klikken en dan is er nog niets aan de hand maar zodra ik de eerste letter in het reactieveld zet sluit deze af. App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helpt niet. Dit is nu al minstens 2 dagen zo.

Bij mij werkt de vernieuwde app ook erg slecht, zowel op mijn Samsung Galaxy tab A tablet als op mijn Xiaomi telefoon. Beice Android.
Of de app sluit direct op het moment dat ik de reageer knop indruk of de app sluit halverwege het typen van een reactie. Krijg je als reaktie van die half afgemaakte stukjes. Wil ik reageren dan doe ik dat op de tablet maar weer in de chrome browser.
De app ziet er goed uit, maar werkt helaas slecht. Ik neem aan dat er nog aan gewerkt wordt.

De (Android)App werkt wederom niet. Artikelen lezen gaat prima, maar inloggen en reageren werkt al enige weken niet meer.
Geldt zowel op mijn Samsung Galaxy Tab A tablet, Samsung Galaxy A5 en Xiaomi Redmi 4x.
App verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. De meerwaarde van een App is dus gewijzigd in een handicap.

Ik wacht gewoon tot ik thuis ben en achter laptop ga. Is ook fijner typen en kan je veel makkelijker even iets anders opzoeken enz. Op de app ga je toch alleen om even snel (auto)nieuws te lezen oid? Maar ja, zo ben ik

Terug
Bovenaan