Autoweek App foutmelding!

A

Anoniem

Guest
Afgelopen week is de (Android) Autoweek app niet te openen.
Constant foutmeldingen. Dit, na een lange periode van het niet kunnen teruglezen van
de eerste reakties op een topic....erg vervelen of het zelf niet kunnen plaatsen van een
reaktie.
Is het niet mogelijk het een en ander vloeiend te laten verlopen?
Wordt de app door jullie regelmatig gecontroleerd??? Het loopt een beetje amateuristisch
en dat lijkt me niet de bedoeling.

Met vriendelijke groet,
Wilfred

Heb ee 2 dagen al last van.

Op me samsung j5

Kijk het gewoon op de website;)

Hier werkte het zojuist prima. Totdat ik inlogde en nu inderdaad een "Unexpected token" error.

Apps zijn een nachtmerrie voor de technische afdeling (want je moet het continu testen en onderhouden) en een droom voor de commerciele (want gebruiker heeft een 'bookmark' en kan mogelijk notificaties krijgen of extra gegevens delen)

Ik heb een Samsung Galaxy tab A 10.1 32GB tablet, nieuw gekocht in december 2018.
De Autoweek App werkt daarop niet naar behoren. Alles lukt totdat ik een reactie wil plaatsen. Na het typen van de tekst kan ik drukken wat ik wil op de rode "plaats reactie" toets, maar er gebeurt helemaal niets. Uitloggen en opnieuw inloggen helpt niet. App verwijderen en weer opnieuw plaatsen ook niet.
Op mijn Android smartphone (Xiaomi Redmi 4X) en de Samsung Galaxy Tab A 10.1 16 GB van mijn echtgenote (jaar ouder dan mijn tablet) werkt de App wel naar behoren.
Iemand een idee waarom de App op mijn nieuwe tablet niet goed werkt?

Op. Mijn iPhone (5SE) kan ik via de app al tijden geen meer reacties plaatsen.
Ook meermaals app opnieuw geïnstalleerd etc..

Terug
Bovenaan