Autoverzekeringen onder jongeren [ENQUETE]

William 6777229

Net ingestapt
Dag allen!

Vanuit mijn stage heb ik de opdracht gekregen om de situatie rondom autoverzekeringen voor jongeren te bekijken. Graag nodig ik jullie uit Modedit (CorZa): het forumreglement te lezen

Mochten jullie je afvragen waarvoor ik deze gegevens nodig heb; het betreft een mogelijk alternatieve autoverzekering voor jongeren waarmee mijn opdrachtgever hoopt de verzekeringspremie onder jongeren aantrekkelijker te maken. De enquête is volledig anoniem.

Nog even een puntje: desondanks het feit dat de eerste twee vragen vrij vanzelfsprekend zijn, vraag ik jullie om deze serieus in te vullen. Dit in verband met onbruikbare/incorrecte resultaten.

Ik wil iedereen alvast bedanken voor de samenwerking!

Even vanuit mijn oudere situatie gesproken want ik val bij mijn eigen verzekeraar onder de middengroep ondertussen. Ervaren jonge bestuurder (23 met 6 jaar no-claim)

Het is even een zure appel waar je doorheen moet. Begin met een niet te dure auto, niet te zwaar en niet te snel. Dan word je al beter ingeschaald. En kijk goed naar waar je de auto verzekert. Ik heb hem altijd op mijn eigen adres gehad maar mijn zusje heeft hem bij onze ouders verzekerd staan. Met medeweten van de verzekeraar uiteraard en omdat de auto daar vaker is dan bij zichzelf thuis.

Sowieso is het ook krom dat een premie voor diefstal wordt doorberekend in de WA waar geen uitkering geld voor diefstal. Maar dat terzijde.

Op dit moment zie ik ook dat de snellere versie van mijn auto niks meer kost per maand. Wat eigenlijk alleen maar goed is ik ben in al die tijd niet over de 52 euro geweest in premie met tegenwoordig dus 35 euro in de WA+ eigen naam!

Forumreglement zei:
5. Reclame maken voor commerciële producten, evenementen diensten of websites is niet toegestaan. Ook het aanbieden van commerciële producten, evenementen, diensten of websites is verboden, net als het houden van enquêtes of onderzoeken.

*** Melding ***

Ik vraag me regelmatig af hoe iemand in staat is relevante informatie uit een enquete te halen als hij/zij niet kan lezen...

Terug
Bovenaan