William 6777229
Net ingestapt
Dag allen!
Vanuit mijn stage heb ik de opdracht gekregen om de situatie rondom autoverzekeringen voor jongeren te bekijken. Graag nodig ik jullie uit Modedit (CorZa): het forumreglement te lezen
Mochten jullie je afvragen waarvoor ik deze gegevens nodig heb; het betreft een mogelijk alternatieve autoverzekering voor jongeren waarmee mijn opdrachtgever hoopt de verzekeringspremie onder jongeren aantrekkelijker te maken. De enquête is volledig anoniem.
Nog even een puntje: desondanks het feit dat de eerste twee vragen vrij vanzelfsprekend zijn, vraag ik jullie om deze serieus in te vullen. Dit in verband met onbruikbare/incorrecte resultaten.
Ik wil iedereen alvast bedanken voor de samenwerking!
Vanuit mijn stage heb ik de opdracht gekregen om de situatie rondom autoverzekeringen voor jongeren te bekijken. Graag nodig ik jullie uit Modedit (CorZa): het forumreglement te lezen
Nog even een puntje: desondanks het feit dat de eerste twee vragen vrij vanzelfsprekend zijn, vraag ik jullie om deze serieus in te vullen. Dit in verband met onbruikbare/incorrecte resultaten.
Ik wil iedereen alvast bedanken voor de samenwerking!