JeroenP
Net ingestapt
Vandaag is mijn autoruit aan de kant van de bijrijder in het portier verdwenen (Seat Toledo 1M-bouwjaar 2001). De wegenwacht heeft het raam weer omhoog gehengeld, maar er zal een nieuw raammechanisme in moeten komen. Dit heb ik al eens eerder gehad aan de bestuurderkant, kosten waren toen zo'n 300 euro. Ik ben niet handig genoeg om het zelf te doen. Nu is de auto geen 300 euro meer waard, hij ziet er niet fraai meer uit maar rijdt verder nog prima (nieuwe APK, motor, versnelling etc allemaal prima).
Ik heb weinig zin om er nog 300 euro in te steken voor iets dat niet echt nodig is, dus vandaar mijn vraag: heeft iemand een idee hoe je het raam vast kunt zetten zonder deurpanelen etc te demonteren, wat er nog enigszins fatsoenlijk uitziet? Zou een stevige kit voldoende zijn?
Ik begrijp dat bij autoliefhebbers de tranen in de ogen schieten bij zo'n vraag, maar hoop toch dat jullie willen meedenken! alvast bedankt!
Ik heb weinig zin om er nog 300 euro in te steken voor iets dat niet echt nodig is, dus vandaar mijn vraag: heeft iemand een idee hoe je het raam vast kunt zetten zonder deurpanelen etc te demonteren, wat er nog enigszins fatsoenlijk uitziet? Zou een stevige kit voldoende zijn?
Ik begrijp dat bij autoliefhebbers de tranen in de ogen schieten bij zo'n vraag, maar hoop toch dat jullie willen meedenken! alvast bedankt!