Autoradio met achteruit camera

Julian 1102562

Net ingestapt
Hallo,

Ik heb een twingo uit 2005 gekocht en heb hier een carplay radio ingemaakt https://www.bol.com/nl/p/autoradio-...0109324867?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

Enkel heb ik een probleem dat als ik ga rijden, de camera steeds aan en uit gaat. Ook als ik de camera volledig loskoppel, het lijkt erop dat hij soms teveel stroom geeft waardoor hij steeds switched, maar ik weet het niet, in de bijlage wat fotos hoe het is gemonteerd en een filmpje van het probleem

De camera zit verbonden aan de achteruit rij lamp voor de stroom en dan voor het beeld op de radio.

Het lijkt enkel te gebeuren bij het sturen,

Ik weet dat de radio voltages meet en daarmee een functie uitvoert, hoe kan ik het beste dit oplossen? Eventueel altijd stroom geven naar de radio is een oplossing enkel weet ik niet hoe ik dit moet doen. Hiervoor heb ik dan ook uitleg nodig

Nogmaals goed om te weten het gebeurd ook als ik de camera volledig demonteer gewoon volledig

iSYkFItV0xOqiaAzqDwy5wsX.jpg
f2pyu7QHa8H8gHW574MoAOck.jpg
RqMZC4T010gqBI2b9uLzdMUd.jpg
Oa1iDqhGHQOxmThygc9W39zr.jpg
Lb8T6GV3i8juW8TgJ3MmJ5SO.jpg

Dat met die kroonsteentjes ziet er niet goed uit. Pleisterband voor het splitsen?
Ik zou dat eerst netjes maken met krimpconnectoren:
image.png

Je kan natuurlijk je camera even testen met een aansluiting op de sigarettenaansteker.

Dat met die kroonsteentjes ziet er niet goed uit. Pleisterband voor het splitsen?
Ik zou dat eerst netjes maken met krimpconnectoren:
image.png

Je kan natuurlijk je camera even testen met een aansluiting op de sigarettenaansteker.
Ik heb het werkend gekregen, heb allemaal kabeltjes doorgeknipt enkel gaat die nu niet meer terug naar achteruitrij camera zodra ik in zen achteruit ga. Haha. niet heel erg gezien ik de radio nu op zen minst kan gebruiken.

Ik heb het werkend gekregen, heb allemaal kabeltjes doorgeknipt enkel gaat die nu niet meer terug naar achteruitrij camera zodra ik in zen achteruit ga. Haha. niet heel erg gezien ik de radio nu op zen minst kan gebruiken.
Na alle kabeltjes doorgeknipt te hebben: werkt je achteruitrijverlichting (en de rest) nog wel? Dat lijkt me een stuk belangrijker.

Terug
Bovenaan