Auto versnelling vraagje Opel Corsa 1.2 BJ 2001

Guest
Beste Leden,

Gisteren kon ik zomaar niet meer goed schakelen.. Het probleem is dat ik hem amper in z'n versnelling 1 en 2 krijg..
Rest van de versnellingen werkt perfect, ook kan ik gewoon prima achteruit rijden..
het gaat om mijn eigen autootje de Opel Corsa 1.2 bouwjaar 2001.. Ik las op Google dat men veel problemen heeft met het schakelen met de Opel Corsa.
Alleen ben ik niet achter het probleem gekomen..

Weet iemand wat het probleem is/kan zijn en wat ik eraan kan doen?
Stel ik ga naar een garage.. Weet iemand hoe duur het kan zijn?

Ik ben een jongen van begin jare twintig, en heb niet zoveel geld hiervoor..

Vandaar dat ik even wat informatie bij jullie vraag!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Sander

Nee dan ook niet, je kan hem wel in de 1 en 2 krijgen maar met veel geweld aha

Eerst even controleren of je de koppeling wel diep genoeg kunt intrappen. Bijv omdat de mat eronder dubbelgevouwen ligt.

Heb dat in m'n vectra a gehad, en bij de astra f van mijn schoonouwelui was dit toen ook de oplossing:)

Mocht dit alles niet lukken, trek dan de stoute schoenen aan en rij eens op een doordeweekse dag (niet tijdens pauze tijden) naar een opel dealer.
doe je verhaal en vraag of er, onder het motto klaar terwijl u wacht, iemand naar kan kijken.

Ze willen jouw, als jonge kerel, graag als klant.
Gaat dit allemaal moeilijk en niet behulpzaam, dan zou ik nooit meer naar die dealer gaan, en je familie en vrienden dan natuutlijk ook niet want die horen jouw verhaal aan.
Moraal van het verhaal, een wijze opel dealer helpt je altijd, wie weet koop je over drie jaar daar een nieuwe corsa en over tien jaar de nieuwe vet coole astra, en dit allemaal door een vriendelijk meedenkende en meehelpende receptionist/service adviseur!

Terug
Bovenaan