Auto start niet , slaat niet aan rover 75 2.0 V6

Guest
Mijn rover wil niet starten alle elektrische systemen goed . Je zet contact aan brandstofpomp schakelt in maar bij starten gebeurt er niks startmotor gaat niet rond zit startonderbreking op en alarm klasse 3 wat kan hier aan de hand zijn?

P.s hoor graag jullie gedachte hierover?

Groetjes
Mark van der linden

Mark Van Der Linden001 zei:
Mijn rover wil niet starten alle elektrische systemen goed . Je zet contact aan brandstofpomp schakelt in maar bij starten gebeurt er niks startmotor gaat niet rond zit startonderbreking op en alarm klasse 3 wat kan hier aan de hand zijn?

P.s hoor graag jullie gedachte hierover?

Groetjes
Mark van der linden
Als alle elekrische sysytemen goed zijn zal hij gewoon starten. :rolleyes:

Startonderbreker, relais startmotor of startmotor defect. Uiteraard indien accu goed is. Je kan meten of er spanning aankomt op het relais vd startmotor, of luisteren of deze inkomt. Als dat het geval is wil een klap met hamer op de startmotor soms helpen volgens de verhalen.

Als het nou geen automaat is? Geef hem dan even een duw, ( met meerdere mensen) als ie dan wel start, weet je het,
We gaan er wel van uit dat de accu goed is, want lampjes en benzinepomp hebben nu eenmaal genoeg aan 1 ampère, terwijl de startmotor Er wel min 20 nodig heeft,

Gezien de maand gok ik op de accu. Als die zwak is gaan de lampjes wel aan maar draait de startmotor niet. Gezien de temperatuur buiten is dat een goede mogelijkheid.

Terug
Bovenaan