Guest
Ik heb een mitsubishi spacestar uit 2000, 176000 op de teller. Auto rijdt prima, weinig onkosten aan gehad, maar hij ging mettertijd steeds moeilijker schakelen in z'n 1 (al zeker 2 jaar aan de gang). Nu schakelt ie deze week zelfs bijna helemaal niet meer in z'n 1, krijg zoveel last van m'n pols dat ik nu in z'n 2 wegrijd. Op internet lees ik verschillende mogelijkheden, van problemen met koppeling (staat hoog afgesteld volgens kennis) tot aan het vervangen van (onderdelen van) de versnellingsbak. Die laatste reparatie schijnt echt heel duur te zijn.
Heeft iemand een idee of het echt de versnellingsbak is of een simpelere reparatie? Ik rijd al heel lang met schakelproblemen. Versnellingsbak repareren is geen optie meer denk ik gezien de leeftijd van de auto, dan maar beter oprijden tot ie niks meer doet?
Heeft iemand een idee of het echt de versnellingsbak is of een simpelere reparatie? Ik rijd al heel lang met schakelproblemen. Versnellingsbak repareren is geen optie meer denk ik gezien de leeftijd van de auto, dan maar beter oprijden tot ie niks meer doet?