Auto review, tekst verdwenen

Hellracer

Net ingestapt
Zoals de tekst al doet vermoeden, heb hier op Autoweek een review staan van m'n Alfa. Waar ineens alle tekst van verdwenen is. Ook alle 'ervaringen'. Ik zie niks meer staan. Hoe kan dat? En kan dat weer ongedaan gemaakt worden? Heb nergens een kopie van staan namelijk.

alvast bedankt.

gr Hellrcacer

Hellracer zei:
Zoals de tekst al doet vermoeden, heb hier op Autoweek een review staan van m'n Alfa. Waar ineens alle tekst van verdwenen is. Ook alle 'ervaringen'. Ik zie niks meer staan. Hoe kan dat? En kan dat weer ongedaan gemaakt worden? Heb nergens een kopie van staan namelijk.

alvast bedankt.

gr Hellrcacer

Dat heb ik ook wel eens gehad. Kwam later weer terug. Ik heb wel een backupje van de tekst gemaakt als Word bestand.

Er klopt wel meer niet.

In die van mij staat een Test-kopje, die ik niet kan weghalen.. (ik zie hem niet achter de schermen)
De volgorde van de verschillende koppen is totaal niet chronologisch.

Erg irritant

De review is echt iets om kriegel van te worden terwijl het al die jaren zo mooi werkte...

Tegenwoordig kan het dagen duren voor bij een nieuw geplaatste review de tekst verschijnt (tja en als een dag dan de lezers waardering het dan doet dan staat die op minimaal natuurlijk....). Een nieuwe ervaring toevoegen lukt vaak al niet omdat de kalender een set random karakters wordt.. En op het moment kan ik bestaande ervaringen en nieuwe niet meer invullen omdat het tekstveld na een toetsaanslag verdwijnt.

Overigens ook bijzonder: als je bij Mijn Auto's kijkt naar je reviews kan je de commentaren niet zien. Daarvoor moet je naar de algemene MyReviews en dan met filters je eigen review weer gaan opzoeken....

Ik geef het op. Ik kijk om de paar maanden en probeer het bij te houden. Maar eigenlijk sta ik op het punt om 10 jaar aan reviews te verwijderen. Het is niet te werken zo

Terug
Bovenaan