Auto hapert bij optrekken

Jeroen Van Dam003

Net ingestapt
Beste,
Ik heb sinds kort een bmw e36 bouwjaar 1997 benzine.
Bij het optrekken hapert de auto als ik dan doorschakel naar z'n volgende versnellen heb ik er geen last meer van alleen bij het optrekken weet iemand wat dit voor probleem is

Met vriendelijke groet
Jeroen van Dam

Ben je er al mee naar de garage geweest? Die kunnen het makkelijkst beoordelen, want die kunnen ook de auto uitlezen.
Haperen kan van zoveel plekken komen. Bougies, bobines, lekages lucht intake, koppeling, interne vervuiling, noem maar op.
Eigenlijk bijna van alles.

9 van de 10x komen haperingen met optrekken van een probleem met de mengselverhouding (bijvoorbeeld door valse lucht, een lekkende/slecht werkende injector of een defecte sensor. Of door een probleem met de ontsteking.

Oftewel, loop eerst even de basis na.

Wat hapert er? Houd de motor in of komt de auto moeilijk vooruit? Koppeling kan ook versleten zijn.

Pobresh zei:
9 van de 10x komen haperingen met optrekken van een probleem met de mengselverhouding (bijvoorbeeld door valse lucht, een lekkende/slecht werkende injector of een defecte sensor. Of door een probleem met de ontsteking.

Oftewel, loop eerst even de basis na.
Hij zuigt inderdaad wat valse lucht in ja als dat gefixt is kan het dan verholpen zijn

Terug
Bovenaan