Audi RS e-tron GT productie versie (Photoshop)

A

Anoniem

Guest
Ik heb een foto van de nieuwe Audi RS E-tron GT met stickers in photoshop bewerkt zodat we een idee hebben van de auto in gletsjer-wit. Vooral voor de leuk en om verder te oefenen met Photoshop maar ben blij met het resultaat en kan niet wachten om hem op de weg te zien!

GqHnLj2.jpg

Voor photoshop:
6hqlnFo.jpg

Staat misschien niet helemaal in de goede hoek van het forum, daarvoor hebben we de Knutselhoek. Maar leuke shop! Wat heb je nog meer gedaan behalve de kleuren en de achtergrond veranderen?

Oops over het hoofd gezien... Zou ik hem daar opnieuw plaatsen of kan die verplaatst worden door iemand? En de kleur zo krijgen plus de achtergrond/voorgrond koste al veel tijd dus daarna vond ik hem wel klaar ;)

E Hendriks zei:
Oops over het hoofd gezien... Zou ik hem daar opnieuw plaatsen of kan die verplaatst worden door iemand? En de kleur zo krijgen plus de achtergrond/voorgrond koste al veel tijd dus daarna vond ik hem wel klaar ;)

Je kunt 'm daar ook plaatsen als je wilt, maar je kunt ook wachten totdat een Moderator het verplaatst voor je.
Een goede shop gaat inderdaad veel tijd inzitten. Als je het leuk vindt zijn er in de Knutselhoek ook wekelijks wedstrijden.

Welkom op het forum!
Het is toch net een Taycan zo he. Maar ik denk dat je 'm aardig bij het rechte eind hebt zo.

Knap gedaan hoor om al die stickers weg te poetsen

Wat heb je nog meer gedaan behalve de kleuren en de achtergrond veranderen?

Meer is ook niet nodig want nu laat ie goed zien hoe de (prachtige) auto er uit komt te zien

Terug
Bovenaan