A
Anoniem
Guest

https://www.carscoops.com/2018/10/audi-prepping-facelift-2020-q7-new-grille-headlights/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
unpama zei:Gelukkig wordt het dasboard van de Q8 toegevoegd.
Bird Nerd zei:Omdat jij vind dat ie er meer bus uitziet dan SUV moeten ze de Q7 idd maar uit het gamma halen.. :T
Ik vind het ook niet moeders mooiste maar een busmodel zie ik er niet in. Bij een bus/mpv loopt de voorruit bijna naadloos over in de motorkap, die verhoudingsgewijs heel kort is. Bij de Q7 is dat niet zo. In een donkere uitvoering zonder chroom is het best een stoere uitvoering. Overigens heb ik de voorkeur voor een segment lager. De Q5 vind ik wel mooi. Maar ook de X3 en de XC60 zijn niet verkeerd.BENZine zei:Ze kunnen de Q7 beter schrappen en vol inzetten op de Q8. De Q7 is en blijft een lelijk bus-model, meer MPV dan SUV.
speedtouch zei:Bird Nerd zei:Omdat jij vind dat ie er meer bus uitziet dan SUV moeten ze de Q7 idd maar uit het gamma halen.. :T
Er zijn er afgelopen maand maar 5 verkocht in ons land, niet direct een topper dus. En het zal we een reden hebben.
Bird Nerd zei:speedtouch zei:Bird Nerd zei:Omdat jij vind dat ie er meer bus uitziet dan SUV moeten ze de Q7 idd maar uit het gamma halen.. :T
Er zijn er afgelopen maand maar 5 verkocht in ons land, niet direct een topper dus. En het zal we een reden hebben.
Gelukkig bestaat de wereld uit meer dan alleen Nederland..
Bird Nerd zei:Omdat jij vind dat ie er meer bus uitziet dan SUV moeten ze de Q7 idd maar uit het gamma halen.. :T