Audi Q3 III

Dus ook hier maakt Audi de miskleun van die lelijke dubbellaags verlichting met veel overbodig zwart plastic in de neus... FOEILELIJK

Zucht weer heel veel van hetzelfde. Audi is echt nodig aan een nieuwe designstijl toe, de huidige is mijns inziens al veel te veel uitgemolken... Ze moeten daar echt eens een goede ontwerper aanstellen.

Ik begrijp die dichtgeplakte auto's niet.... Ik meen dat de Japanse en Koreaanse merken hier weinig aan doen, die zetten gewoon een auto neer. Wat is het nut? Wie raken hier opgewonden van?

Weinig nieuws onder de zon, een A6-achterkant, dubbellaags koplampen die er verschrikkelijk lelijk uit zien, en zoals gewoonlijk bij Audi veel onnodig zwart plastic in neus en kont… Het kan niet erger

Ik begrijp die dichtgeplakte auto's niet.... Ik meen dat de Japanse en Koreaanse merken hier weinig aan doen, die zetten gewoon een auto neer. Wat is het nut? Wie raken hier opgewonden van?

Wat bedoel je? Gecamoufleerde auto's bestaan al decennia (ook bij Japanse en Koreaanse merken) en al geruime tijd onderdeel van (gratis?) marketing.

Terug
Bovenaan