Audi E-Tron Quattro

A

Anoniem

Guest
audi-e-tron-spy-photo.jpg

Bron en info: https://www.motor1.com/news/224373/audi-e-tron-seen-testing/

Ik vind het maar rommelig bij Audi (en enkele andere merken). Als je nou gewoon een nieuw model gaat introduceren met normale motor en daarna met elektromotor ipv een model met normale motor en een model met elektromotor.. Het lijkt immers best wel op de Q8.. hier was de concept car voor dit model in 'sportievere' 'coupe' vorm, de e-tron Sportback Concept

Audi-e-tron_Sportback_Concept-2017-1024-02.jpg

Audi-e-tron_Sportback_Concept-2017-1024-05.jpg

Je had ook nog de e-tron Quattro Concept

Audi-e-tron_quattro_Concept-2015-1024-05.jpg

Audi-e-tron_quattro_Concept-2015-1024-0e.jpg

Knap model, juiste verhoudingen en goed in balans. Als ik het mocht zeggen zou ik de motoren van de Q7 hierin lepelen, en de huidige totaal mislukte Q7-koets schrappen. Ik weet zeker dat de verkopen dan omhoog zullen schieten.

Waarom de techniek niet onderling uitwisselen? Dus de mogelijkheid van volledig elektrisch ook in de Q5 en Q7, en de brandstofmotoren van de Q5/Q7 ook in deze.

Lijkt me inderdaad een beetje onzinnig om een compleet nieuw modellengamma naast het reguliere gamma te gaan voeren, die op de krachtbron na verder niet echt iets toevoegen.

D. Elzinga zei:
Waarom de techniek niet onderling uitwisselen? Dus de mogelijkheid van volledig elektrisch ook in de Q5 en Q7, en de brandstofmotoren van de Q5/Q7 ook in deze.

Lijkt me inderdaad een beetje onzinnig om een compleet nieuw modellengamma naast het reguliere gamma te gaan voeren, die op de krachtbron na verder niet echt iets toevoegen.

Zeker, helemaal mee eens. Maar dan zou ik dit model aanhouden en de Q7 schrappen, want deze ziet er 1000x beter uit. De Q7 is een goede auto, maar wat mij betreft qua uiterlijk compleet mislukt. En gezien de teruglopende verkopen ben ik niet de enige die dat vindt.

BENZine zei:
Maar dan zou ik dit model aanhouden en de Q7 schrappen, want deze ziet er 1000x beter uit.

Mee eens. Puur gebaseerd op de algehele vorm die nu al te zien valt oogt deze E-Tron alvast stukken dynamischer dan de vreselijk logge Q7.

Volledig elektrisch en met trekhaak? Dat is na de Model X pas het tweede model waarbij ik dat zie.

Spy shots van een tijdje geleden van de Sportback coupe-geval

1kyy2r0bwlnf.jpg

h8oy5t4blt1j.jpg

hzvydcfbnotd.jpg

oxryzvwbdo7v.jpg

Toevallig vandaag gespot in de Eifel, Duitsland:

wubo5jd.jpg

Ik vind de normale e-tron mooi en ook mooier dan deze 'coupe'

e8edc7a9-2020-audi-e-tron-sportback-spy-shots-1.jpg

2662f254-2020-audi-e-tron-sportback-spy-shots-3.jpg

8d69ce75-2020-audi-e-tron-sportback-spy-shots-4.jpg

d884149b-2020-audi-e-tron-sportback-spy-shots-5.jpg

cc80a124-2020-audi-e-tron-sportback-spy-shots-7.jpg

Alle foto's: https://www.carscoops.com/2019/10/2020-audi-e-tron-sportback-has-no-more-secrets-to-hide-thanks-to-these-spy-shots/

Terug
Bovenaan