Audi A6 e-tron Concept (update)

M

MCW

Guest
TBTgi61.jpg

C27mmjG.jpg

o7yyzjhbn8bq.jpg

e8pyv4pbxd2s.jpg

4piyqjxbmw15.jpg

pLbiuGx.jpg

g3qyo9sb0cfs.jpg

6imy73qbfe0g.jpg

h36y64hbetk1.jpg

0suLOav.jpg

5ijymopb0n5x.jpg

9fzyugublbaf.jpg

pvwylumbrl0b.jpg

j1GgsAk.png

- Vooruitblik op elektrische Sportback in A6- en A7-segment
- Stapje onder de sportievere E-tron GT
- Geheel nieuw met Porsche ontwikkeld PPE-platform
- Elektrische Q6 e-tron komt eerder, eind 2022
- 800v-technologie, meer dan 700 km actieradius
- Achter- en vierwielaandrijving

Meer info: https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/audi-a6-e-tron-concept-elektrisch-naast-de-a6/
Alle foto's: https://www.netcarshow.com/audi/2021-a6_e-tron_concept/

Gaaf hoor. Als ik dit moet vergelijken met de nieuwste creatie van een merk dat ik hier niet nader zal noemen, dan steekt die creatie van dat merk dat ik hier niet nader zal noemen hier behoorlijk mager tegen af qua visuele impact.

De auto heeft eerder de maten van een A7 Sportback.

Maten: 4960 x 1960 x 1440 mm
Wielbasis: 2950 mm

Misschien kunnen we dit topic naar Concept cars verplaatsen. :)

Mooie auto, eindelijk een beetje vernieuwing bij Audi. Veel zachtere lijnen dan we van Audi gewend zijn.

DeeTwee zei:
Gaaf hoor. Als ik dit moet vergelijken met de nieuwste creatie van een merk dat ik hier niet nader zal noemen, dan steekt die creatie van dat merk dat ik hier niet nader zal noemen hier behoorlijk mager tegen af qua visuele impact.

:LOL:

Na het raadplegen van een erg bekend zelfverklaard expert moet ik je vragen toe te geven dat je onwetend bent over de kwaliteiten van een niet nader genoemd merk. :)
Maar ik kan je mening enkel bijtreden. Veruit de mooiste Audi ook uit de e-tronreeks; na de A5 eindelijk nog eentje die ik ook wel voor mijn deur zou willen. Vooral het front is dit keer erg goed geslaagd en niet onnodig agressief vormgegeven.

Prachtige concept, hoop dat Audi deze richting vol weet te houden voor de productiemodellen. De E-Tron (non- GT) is wat betreft namelijk niet bepaald het goede voorbeeld. Waarom is de 'A6' toevoeging uit de topictitel gehouden btw?

Nou Joop, staat gewoon een kopietje van Tesla... Welke "vorsprung" hebben ze nog? En even in jouw beeld, het is geen Mercedes en helemaal geen Maybach (oh, dat is de zelfde, sorry!) Die maken al die "hele mooie GLB".....

Als je denkt zo goed te weten wat ik vind, waarom vraag je het dan überhaupt nog? Of stop anders even met op de man spelen en gedraag je gewoon volwassen;)

Op welk platform staat deze A6 trouwens?

Elektrische sedans, laat maar snel komen, kan geen suv of crossovers meer zien.

Joop 5528328 zei:
Als je denkt zo goed te weten wat ik vind, waarom vraag je het dan überhaupt nog? Of stop anders even met op de man spelen en gedraag je gewoon volwassen;)

Je zou natuurlijk gewoon even de tekst kunnen lezen die MCW in de openingspost geplakt heeft.

DeeTwee zei:
Joop 5528328 zei:

Je zou natuurlijk gewoon even de tekst kunnen lezen die MCW in de openingspost geplakt heeft.
Da's in het Engels DeeTwee! Vanaf welke graad krijgen ze dat tegenwoordig op school?

iDS zei:
DeeTwee zei:
Joop 5528328 zei:

Da's in het Engels DeeTwee! Vanaf welke graad krijgen ze dat tegenwoordig op school?

Lol, probeer anders eerst zelf fatsoenlijk Nederlands te typen op dit forum, voor je anderen van allerlei onzin beschuldigt;) Ben je überhaupt wel naar school geweest?

Joop 5528328 zei:
Waarom is de 'A6' toevoeging uit de topictitel gehouden btw?

Omdat er precies geen A6 werd vermeld in de tekst En ik ben geen allesweter zoals jij natuurlijk die connecties heeft bij alle merken..

MCW zei:
Joop 5528328 zei:
Waarom is de 'A6' toevoeging uit de topictitel gehouden btw?

Omdat er precies geen A6 werd vermeld in de tekst En ik ben geen allesweter zoals jij natuurlijk die connecties heeft bij alle merken..

Ah okay, waarom niet gewoon de titel aanpassen dan?

Prachtige auto! (y) Heb openingspost gewijzigd met betere foto's. En topictitel speciaal voor Joop zodat ie met een harde naar bed kan. Hopelijk is er een moderator die het naar 'concept cars' kan verplaatsen.

DeeTwee zei:
Waar vinden we de informatie dat het hier om een A6 zou gaan?

Nou, om te beginnen misschien de kentekenplaat van de auto zelf?o_O

@MCW: Thanks daarvoor, wordt enorm gewaardeerd;)

Wouter82 zei:
Simpel gezegd is dit de elektrische A5 Sportback?

Nee: de wagen zo lang als de A7. Aanpassing van de topictitel was trouwens niet nodig: het kenteken vermeldt duidelijk A6.

Het is werkelijk waar ongelofelijk hoe een paar forummers de boel kunnen verpesten voor de rest. Ik maak mij daar zorgen om, want het komt de sfeer niet ten goede. Zeker niet als mijn collega al aanwijzingen heeft gegeven en daar dus geen gehoor aan wordt gegeven.

Ik zal dit topic sluiten, iemand kan in de juiste rubriek de foto's plaatsen en kunnen we opnieuw starten met inhoudelijk de auto aan een inspectie onderwerpen.

Terence
Autoweek moderator

Terug
Bovenaan