Guest
Goedenavond,
Een maand geleden heb ik een tweede hands Audi A3 2.0 bj 2004 gekocht. APK was afgegeven per koopdatum door de persoon die hem verkocht (hij had zelf een eigen garaga)
Afgelopen maand tegen de volgende zaken aangelopen.
* Tot twee keer toe EPS en ECP lampjes die tegelijk gingen branden bij afritbocht snelweg (zelfde scenario) en het vermogen wegviel... gestopt langs de kant en opnieuw gestart en probleem was over... maar toch apart twee keer in één maand...
* Na twee weken koelvloeistof moeten bijvullen en vandaag weer. Er is duidelijk een lek. Bij openen van het reservoir borrelt de vloeistof. Onder de auto ligt soms een klein plasje van de koelvloeistof.... Heb dingen gelezen over dichtmiddel, etc. maar niet heel beked mee
Ben geen auto techneut dus vandaar even op dit forum. Hiervoor altijd lease gereden maar nu eens een gekocht....
Idee's, tips of opmerkingen? Zouden zulke zaken na afgifte APK wel/niet voor mogen komen?
Groeten,
Marco
Een maand geleden heb ik een tweede hands Audi A3 2.0 bj 2004 gekocht. APK was afgegeven per koopdatum door de persoon die hem verkocht (hij had zelf een eigen garaga)
Afgelopen maand tegen de volgende zaken aangelopen.
* Tot twee keer toe EPS en ECP lampjes die tegelijk gingen branden bij afritbocht snelweg (zelfde scenario) en het vermogen wegviel... gestopt langs de kant en opnieuw gestart en probleem was over... maar toch apart twee keer in één maand...
* Na twee weken koelvloeistof moeten bijvullen en vandaag weer. Er is duidelijk een lek. Bij openen van het reservoir borrelt de vloeistof. Onder de auto ligt soms een klein plasje van de koelvloeistof.... Heb dingen gelezen over dichtmiddel, etc. maar niet heel beked mee
Ben geen auto techneut dus vandaar even op dit forum. Hiervoor altijd lease gereden maar nu eens een gekocht....
Idee's, tips of opmerkingen? Zouden zulke zaken na afgifte APK wel/niet voor mogen komen?
Groeten,
Marco