Alicia 8839546
Net ingestapt
Wie kan me helpen
Ik heb een audi a3 diesel 2013 met 200 pk en die lekt zo af en toe koelvloestof.
Ik heb hem naar de garage gebracht die hierin gespecialiseerd is. Een revisiespecialist waar ze de koppaking vervangen hebben samen met de thermostaat en de waterpomp. Er was geen lek zichtbaar maar ze hebben hem toch vervangen.
Dit hebben ze afgevlakt en afgeperst. Heel veel geld betaald 2650 euro en weer mee genomen naar huis.
De dag erna lekte die weer. De auto terug gebracht en hier hebben ze de egr klep en spruitstuk en de interkoeler vervangen aantal dagen mee gereden tot ik melding kreeg met een rood lampje van de koelvloeistof. De auto terug naar de garage en hier kwamen ze erachter dat de thermostaathuis kapot was deze vervangen weer opgehaald en er een aantal dagen mee gereden tot weer het lampje ging branden. Ondertussen weet ik dus dat ik hem moet bijvullen en ik zo weer verder kan rijden. Nu moet die dus weer terug naar de garage maar die zei we weten het ook niet meer en gaan dus nu verder zoeken maar dit is natuurlijk niet gratis allemaal.
De auto heeft dus druk opbouw wat die niet kwijt kan en de koelvloeistof erui perst
Wie heeft hier ervaring mee dan hoor ik het graag
Mvg alic
Ik heb een audi a3 diesel 2013 met 200 pk en die lekt zo af en toe koelvloestof.
Ik heb hem naar de garage gebracht die hierin gespecialiseerd is. Een revisiespecialist waar ze de koppaking vervangen hebben samen met de thermostaat en de waterpomp. Er was geen lek zichtbaar maar ze hebben hem toch vervangen.
Dit hebben ze afgevlakt en afgeperst. Heel veel geld betaald 2650 euro en weer mee genomen naar huis.
De dag erna lekte die weer. De auto terug gebracht en hier hebben ze de egr klep en spruitstuk en de interkoeler vervangen aantal dagen mee gereden tot ik melding kreeg met een rood lampje van de koelvloeistof. De auto terug naar de garage en hier kwamen ze erachter dat de thermostaathuis kapot was deze vervangen weer opgehaald en er een aantal dagen mee gereden tot weer het lampje ging branden. Ondertussen weet ik dus dat ik hem moet bijvullen en ik zo weer verder kan rijden. Nu moet die dus weer terug naar de garage maar die zei we weten het ook niet meer en gaan dus nu verder zoeken maar dit is natuurlijk niet gratis allemaal.
De auto heeft dus druk opbouw wat die niet kwijt kan en de koelvloeistof erui perst
Wie heeft hier ervaring mee dan hoor ik het graag
Mvg alic