Zal ik hier voor de grap ook weer eens een update doen. Afgelopen zondag op Zandvoort geweest en even een rondje gedaan op de EMW stand. Daardoor weer herinnerd aan dit forum en ach, waarom ook niet

Ik wil komende tijd weer eens wat meer aandacht steken in dit forum, dus dit is een goed begin dan.
Veel is er niet veranderd bij ons eigenlijk. Of ja, misschien ook wel. 50% van ons wagenpark is veranderd, nu schiet dat snel op met 2 auto's natuurlijk
De Bora is nog in bezit, daar staat nu 316000km op en rijdt nog steeds gewoon prima. Zit helaas nu wel wat schade op. Op 10 juni stonden we op een evenement geparkeerd en terwijl wij naast de auto zaten te lunchen stortte er een drone neer. Op de kofferklep, achterscherm, spoiler, achterdeur van de Bora dus. €1300,- aan schade. Krassen en deuken. Gelukkig was de eigenaar er snel bij en is alles, ook financieel, keurig en snel afgehandeld.
Ondertussen is de meeste schade weggepoetst door mij zelf. De deuken echter, uiteraard, niet. Maar ik denk dat we daarmee kunnen leven. Gezien de leeftijd en km-stand van de auto denk ik er sterk over hem volgend jaar te gaan verkopen voor iets anders.
En de schade:
Daarnaast hebben we de Golf mk2 dus verkocht. Aan bekende van dit forum, Autobedrijf Reinders heeft hem nu al een aardig aantal maanden in bezit. Ik weet eigenlijk (nog) niet of iemand van hun dit hier al gepost heeft... Wij waren toen druk opzoek naar een cabrio. Een Golf 4 of een Peugeot 306. Uiteindelijk hebben we wat andere uitgave gemaakt/gehad en maar even een tijdelijke auto gekocht. Die het nu zo goed/fijn doet dat we er toch ei-gen-lijk wel erg blij mee zijn. En dat terwijl het echt niets voorstelt.
Een 1999 Suzuki Alto 1.0

gekocht met 12500km op de teller, want hoger dan 99999 gaan ze niet. Volgens de NAP historie zou dat 112500 moeten zijn. Helaas wel met 1 flinke roestplek bij de dorpel. Maar verder een prima ding.
Laatst hem even flink gepoetst. Na 2x wassen hem afgeplakt en in 3 stappen gepolijst. Voorzien van een glaze en 2 laagjes wax en daarna de bumpers even keurig zwart gemaakt.
Dit was voor:
En NA: