Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carfanatic zei:Vanavond bij Opgelicht?!
20 november 21:25
Waar zijn de auto’s en de eigenaar van All Inn Autolease? Met de leus 'lease zonder zorgen' adverteerde het bedrijf o.a. via grote billboards langs de snelwegen in Nederland, waarvan de rekening trouwens nooit betaald werd.
In Opgelicht?! meerdere gedupeerden die een aanbetaling deden voor een leaseauto. Maar op het moment dat ze deze eindelijk op konden halen bij vestigingen in Duiven en Bilthoven, bleek dat er helemaal geen auto's waren en eigenaar Evert Hamoen was niet meer bereikbaar. Opgelicht?! ging op zoek!
NOS.nl zei:De politie heeft een man opgepakt die ervan wordt verdacht dat hij mensen leasecontracten aansmeerde en vervolgens geen auto leverde. De man van 39 uit Duiven zou er ruim 200.000 euro mee hebben verdiend.
Volgens de politie beloofde hij met zijn bedrijf All Inn Autolease leasecontracten 'zonder zorgen', ook voor mensen die geregistreerd staan bij het Bureau Krediet Registratie (BKR).
(....)
Bron: https://nos.nl/artikel/2287559-man-vast-voor-oplichting-met-leasecontracten-honderden-gedupeerden.html
Gullwing zei:De kans dat iemand zn geld terug ziet is natuurlijk vrijwel nul.
Total Loss zei:Het is wel te hopen dat ze die man zijn uitkering stoppen zodra hij in de gevangenis zit.![]()
Durashift zei:Total Loss zei:Het is wel te hopen dat ze die man zijn uitkering stoppen zodra hij in de gevangenis zit.![]()
Dat moet ie zelf aangeven bij de betreffende instanties. Het is dat de achtervang van die instanties niet goed werkten.. waardoor het geld doorstroomde..![]()
Total Loss zei:Bizar toch hoeveel er wel niet misging en gaat bij het UWV.
Dat heeft toch tientallen zo niet honderden miljoenen bij elkaar gekost al die "foutjes".
Te zot voor woorden.
Total Loss zei:Durashift zei:Total Loss zei:Het is wel te hopen dat ze die man zijn uitkering stoppen zodra hij in de gevangenis zit.![]()
Dat moet ie zelf aangeven bij de betreffende instanties. Het is dat de achtervang van die instanties niet goed werkten.. waardoor het geld doorstroomde..![]()
Bizar toch hoeveel er wel niet misging en gaat bij het UWV.
Dat heeft toch tientallen zo niet honderden miljoenen bij elkaar gekost al die "foutjes".
Te zot voor woorden.
michel1975 zei:IT en de overheid zijn sowieso ingrediënten voor ellende.
Total Loss zei:Wat haarr zegt.
Daar geloof ik inderdaad helemaal niks van.
Anders huur je zo'n ding voor 6 maanden en zet je even 50k op de teller, dat gaat echt niet werken.
Dit is ook wel een hele mooie :Eenmalige betaling bij aangaan contract bedraagt: €399,-
En daarna nooit meer iets van ze horen zeker?
Robert 4314696 zei:Total Loss zei:Wat haarr zegt.
Daar geloof ik inderdaad helemaal niks van.
Anders huur je zo'n ding voor 6 maanden en zet je even 50k op de teller, dat gaat echt niet werken.
Dit is ook wel een hele mooie :Eenmalige betaling bij aangaan contract bedraagt: €399,-
En daarna nooit meer iets van ze horen zeker?
Jij bent zeker helderziendhttps://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1926344/oplichtingsverdachte-all-inn-autolease-in-zeist-gearresteerd.html
P Klieder zei:Total Loss zei:Bizar toch hoeveel er wel niet misging en gaat bij het UWV.
Te zot voor woorden.
Het is hun "eigen" geld niet. Dus schouders ophalen en weer door. Bij de Gemeente Amsterdam zelfde liedje..Je hoort nooit dat Philips of Shell per ongeluk miljoenen weggepiest hebben..
R W xxx zei:michel1975 zei:IT en de overheid zijn sowieso ingrediënten voor ellende.
Dat zullen een aantal grote ITbedrijven niet helemaal eens zijn met je
OT: mooi dat ie is opgepakt, nu hopen dat hij niet met 3u schoffelen weer klaar is.
RTV Utrecht.nl zei:Evert H. uit Zeist is niet het grote brein achter de omvangrijke fraudezaak rond All In Autolease, maar slechts een katvanger. Dat zei zijn advocaat Boumanjal vandaag tijdens een voorbereidende rechtszitting tegen de man die ervan wordt verdacht ruim 250 mensen te hebben opgelicht voor een totaalbedrag van meer dan 200.000 euro. (..)
Shit, zijn advocaat heeft hier ook meegelezen. Ben ik er straks verantwoordelijk voor dat hij wordt vrijgesproken. Daar zal ik dan mee moeten levenmichel1975 zei:Wie van de 4 is de eigenaar? Of zal dit een katvanger wezen? Met andere woorden alle seinen op rood.R-W zei:de site is wat lek ook: https://www.allinnautolease.nl/author/allinnautolease/ Check 'authors' als je de namen wil weten...
Boppie zei:Betekent dit nu dat ik waarschijnlijk kan fluiten naar mijn bestelde auto?
RTV Utrecht.nl zei:Evert H. uit Zeist is niet het grote brein achter de omvangrijke fraudezaak rond All In Autolease, maar slechts een katvanger. Dat zei zijn advocaat Boumanjal vandaag tijdens een voorbereidende rechtszitting tegen de man die ervan wordt verdacht ruim 250 mensen te hebben opgelicht voor een totaalbedrag van meer dan 200.000 euro. (..)
Dat heb ik ook geprobeerd bij de ABN maar ze schrijven mijn hypotheek nog steeds af.Gullwing zei:RTV Utrecht.nl zei:Evert H. uit Zeist is niet het grote brein achter de omvangrijke fraudezaak rond All In Autolease, maar slechts een katvanger. Dat zei zijn advocaat Boumanjal vandaag tijdens een voorbereidende rechtszitting tegen de man die ervan wordt verdacht ruim 250 mensen te hebben opgelicht voor een totaalbedrag van meer dan 200.000 euro. (..)
Dat het een katvanger was, was natuurlijk van het begin al wel duidelijk. Al zou het tegenwoordig wellicht als crimineel wel mogelijk zijn om gewoon compleet achterlijk alles op jouw eigen naam open en bloot te doen. En als je dan gepakt wordt, zeg je gewoon dat je dom bent, en dat je 25 euro hebt gekregen om ergens een handtekening te zetten![]()
Gullwing zei:Dan zie je er minder dom uit dan ik had verwacht:T