A
Anoniem
Guest
RDW ergens anders licht voeren auto?
Fiat Doblo Cargo (223) 1.3 D 16_V Multijet DPF 223.A.9000 62 kW
RDW GEGEVENS AUTO:
RDW GEGEVENS AUTO voor meer informatie
Heb het genummerd zodat jullie er met nummer op kunnen beantwoorden.
1. Er is mij verteld dat de distributie ketting van de auto nooit vervangen hoeft worden en automatisch gespannen wordt.
2. defect gloeibougie? Gaan ze vervangen geen idee of dat helpt?
3. Ruitenwissers doen heel raar (de startpositie is verkeerd) en gaat eerst naar beneden naar waar die eigenlijk zou moeten starten. En gaat dan zelfs nog iets verder dan dat waardoor het tegen het rubber van het raam komt.
Vraagbaak is onderweg. Maar misschien hebben jullie ideeen?
Vind het vooral raar dat die eerst naar beneden gaat en dan pas omhoog
4. Diesel in olie 15 minuten draaien en verversen? Wat is jullie mening en ervaring.
voor onderhoud om de motor schoon te maken
5. heel klein beetje aceton bij diesel betere en schonere verbranding. Vinden jullie?
6. Volgens mij is de auto slecht onderhouden. Een idee hoe ik dat kan zien? We gaan binnenkort de olie aftappen.
7. Roetfilter is kwijt. Is dit erg? En als ik een nieuwe koop 2e hands waar op te letten/waar te halen.
8. Ik wil in de auto een 3e stoel maken het liefst (grijskenteken) Iemand een idee hoe en wat?
Waar ik bijvoorbeeld de regels hiervoor kan vinden inclusief die van de belastingdienst.
Alvast bedankt fijne autotoppers
Fiat Doblo Cargo (223) 1.3 D 16_V Multijet DPF 223.A.9000 62 kW
RDW GEGEVENS AUTO:
RDW GEGEVENS AUTO voor meer informatie
Heb het genummerd zodat jullie er met nummer op kunnen beantwoorden.
1. Er is mij verteld dat de distributie ketting van de auto nooit vervangen hoeft worden en automatisch gespannen wordt.
2. defect gloeibougie? Gaan ze vervangen geen idee of dat helpt?
3. Ruitenwissers doen heel raar (de startpositie is verkeerd) en gaat eerst naar beneden naar waar die eigenlijk zou moeten starten. En gaat dan zelfs nog iets verder dan dat waardoor het tegen het rubber van het raam komt.
Vraagbaak is onderweg. Maar misschien hebben jullie ideeen?
Vind het vooral raar dat die eerst naar beneden gaat en dan pas omhoog
4. Diesel in olie 15 minuten draaien en verversen? Wat is jullie mening en ervaring.
voor onderhoud om de motor schoon te maken
5. heel klein beetje aceton bij diesel betere en schonere verbranding. Vinden jullie?
6. Volgens mij is de auto slecht onderhouden. Een idee hoe ik dat kan zien? We gaan binnenkort de olie aftappen.
7. Roetfilter is kwijt. Is dit erg? En als ik een nieuwe koop 2e hands waar op te letten/waar te halen.
8. Ik wil in de auto een 3e stoel maken het liefst (grijskenteken) Iemand een idee hoe en wat?
Waar ik bijvoorbeeld de regels hiervoor kan vinden inclusief die van de belastingdienst.
Alvast bedankt fijne autotoppers