Alfa Romeo Stelvio facelift

Wulp

Net ingestapt
a0c6dbba-alfa-romeo-stelvio-facelift-spy-shots-14.jpg

0be1c539-alfa-romeo-stelvio-facelift-spy-shots-1.jpg

d826948b-alfa-romeo-stelvio-facelift-spy-shots-10.jpg

f8770dea-alfa-romeo-stelvio-facelift-spy-shots-2.jpg

00eaa041-alfa-romeo-stelvio-facelift-spy-shots-3.jpg

23082f92-alfa-romeo-stelvio-facelift-spy-shots-5.jpg

d92b5a1e-alfa-romeo-stelvio-facelift-spy-shots-6.jpg

7a6f9ebb-alfa-romeo-stelvio-facelift-spy-shots-12.jpg

Alle foto's en info: https://www.carscoops.com/2019/03/facelifted-alfa-romeo-stelvio-spied-for-the-first-time-inside-and-out/

Ik ben benieuwd of ze de koplampen uiteindelijk ook nog gaan aanpakken want dat is het enige wat ik niet mooi vind aan de Stelvio. Interieur mag ook wel wat hoogwaardiger want een gemiddelde Peugeot of Mazda (op dit moment de merken met de meest hoogwaardige interieurs) ziet er beter uit

Ik ga 1 dezer dagen eens met een Stelvio rijden. Bijzonder fraaie auto. Kwaliteit interieur kan beter, geldt ook voor de Giulia. Giulia fijne auto maar een beetje leuke kost toch wel heel serieus geld.

Nog geen facelift zo te zien. Hoeft in principe ook niet, wat de Stelvio vooral nodig heeft is een moderne aandrijflijn. De 1.5T plug-in hybride kan geen moment te vroeg komen.

Het is geen facelift, het is gewoon een model(jaar)upgrade. De echte facelift komt over 1-2 jaar, en dan worden neus en kont gelijkgetrokken met de Tonale. Dat zal de Stelvio en ook de Giulia goed doen. De Tonale is subtieler vormgegeven en komt strakker over. Hoop dat er voor de Stelvio en Giulia snel hybrides komen en uitvoeringen met een minder sterke basismotor, zodat de markt aan de onderkant beter bediend kan worden...

Terug
Bovenaan