Alfa romeo mito afrader???

Ruby 3580092

Net ingestapt
Hoii!

Is tijd om eerste auto te halen,
Nu ben ik helemaal weg van de looks van een alfa romeo MiTo! ( giulietta ook mooi )
Ik hoor van verschillende kanten om me heen dat het een afrader is, onderdelen duur, onderhoud duur, zuipt olie etc... Ik zie veel over een twinair? 1.4? Eco? Ik heb er 0 verstand van, wat is een goed type? Bouwjaar..
Is het een betrouwbare auto? En zodra er iets kapot gaat ( is vast niet te vermijden) verschilt de alfa mito dan zo erg in prijs met onderdelen?
Zoek naar een alfa iets boven de 100.000, tot max 155.000 denk ik?
Zo tussen 3 en 8 duizend. Liefts goedkoop, maar moet ook niet onderaan de markt zoeken.
Vind de giulietta ook mooi, maar verbruikt meer benzine? Ben er wel over uit dat ik echt graag een alfa wil...

Je kan toch in je vorige topic verder gaan? Dubbele topics zijn erg onhandig en gaan je niet helpen in de zoektocht naar goed advies.

Het is mij ook niet duidelijk waarom je weer een topic over hetzelfde opent. Wat betreft de Giulietta, die lijkt me een stuk ruimer en praktischer, kan van belang zijn.
Door in deze prijsklasse bezig te zijn, heb je automatisch meer risico's, het zijn geen nieuwe auto's. Wat vind je hier van?
https://www.autoscout24.nl/aanbod/alfa-romeo-giulietta-1-4-t-distinctive-van-1e-eigenaar-benzine-grijs-b84fbeb5-794a-4999-9063-a3d4d7a48bc6?sort=mileage&desc=1&lastSeenGuidPresent=true&cldtsrc=listPage&cldtidx=23&position=23&search_id=1zwuip4pqqp&source=listpage_search-results

Terug
Bovenaan