Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die vind ik juist heel generiek. Die had net zo goed een Peugeot 408 of een Lamborghini Urus kunnen zijn.de achterkant is wel mooi
Een halve remklauw op de vooras? Serieus Alfa? Doe wat aan je fotoshop skills.
Vergeet de Abarth 600 niet, die krijgt ook de 240pk aandrijflijn. Maar dat is natuurlijk ook een racy ItaliaanAh, mijn gewenste normale(re) grille is er in elk geval.Op blauw komt hij minder goed uit, maar ik denk wel dat ik het een verbetering vind. De enorme velgen om de wielkast goed te vullen, terwijl je tegelijkertijd de wielkast optisch vergroot door die zwarte randen begrijp ik niet... En de achterzijde is zoals meerderen al zeggen wel heel generiek. Het zal me benieuwen hoeveel mensen dit gaat overtuigen.
@406c De 240pk-variant is tot nu toe alleen in de Ypsilon gebruikt. Dat stukje sportiviteit lijkt dus voorbehouden aan die racy Italianen.![]()
Die vind ik juist heel generiek. Die had net zo goed een Peugeot 408 of een Lamborghini Urus kunnen zijn.
Een bron delen was te lastig, Joop/Jan?
lol komt de naam Junior toch nog van pas nadat de Mito zo zou gaan heten.
Nietszeggend? Historisch verantwoorde naam voor een Alfa Romeo!Ik vind de naam wel bij de auto passen een nikszeggende naam bij een nikszeggende auto. Het voordeel voor mij is wel dat ik andere Alfa's mooier ga vinden.
Dat was een leuke auto, dat kan ik nu niet zeggen van deze nieuwe, daarbij vind het een niet bijzondere naam.Nietszeggend? Historisch verantwoorde naam voor een Alfa Romeo!
![]()
“Misplaatste arrogantie / geen flauw benul in Parijs / Fransen dit & dat / bovenliggende partij”. Wat een projectie (lees onzin).Dit gedoe laat goed zien dat ze in Parijs totaal geen flauw benul hebben van het sentiment in Italië.
Bij een fusie is er altijd een bovenliggende partij en het is overduidelijk PSA die aan het langste end trekt. Om dan uitgerekend het model dat helemaal niets meer van doen heeft met Alfa vernoemen naar diens geboortestad is misplaatste arrogantie van de Fransen.
Terecht dat er nu voor Junior is gekozen. Prima naam.
Het is wel heel simpel om het op de Fransen af te schuiven, het zijn toch echt de mensen bij Alfa die de auto's een naam geven.Dit gedoe laat goed zien dat ze in Parijs totaal geen flauw benul hebben van het sentiment in Italië.
Bij een fusie is er altijd een bovenliggende partij en het is overduidelijk PSA die aan het langste end trekt. Om dan uitgerekend het model dat helemaal niets meer van doen heeft met Alfa vernoemen naar diens geboortestad is misplaatste arrogantie van de Fransen.
Terecht dat er nu voor Junior is gekozen. Prima naam.
Nou ja, het is natuurlijk wel apart volk die Fransen.Het is wel heel simpel om het op de Fransen af te schuiven, het zijn toch echt de mensen bij Alfa die de auto's een naam geven.
Nou die Italianen kunnen er ook wat van.Nou ja, het is natuurlijk wel apart volk die Fransen.![]()