Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prima!Als het OK is voor de wedstrijdleiding zal ik morgen tellen.
Ik keek nog eens langs alle inzendingen en ik keek nu eens goed naar de BMW van Pink Panther. Ik wil graag even opmerken dat ik dit een onrealistische afbeelding vind. Een complete BMW van chocolade. Die BMW zou nog sneller opgegeten zijn dan de croissant van Zonder BMW met Skoda in Parijs. (door mij wel in ieder geval)
Euh? Lastig tellen zo, want het is spannend tussen Zonder BMW en Zadelsnuiver. Bedoel je nu de positie of het aantal punten?2. Roadracer
3. Zonder Bmw met Skoda
1. Zadelsnuiver
1. Zadelsnuiver
2. Roadracer
3. Zonder BMW met Skoda
Euh? Lastig tellen zo, want het is spannend tussen Zonder BMW en Zadelsnuiver. Bedoel je nu de positie of het aantal punten?
Liefste 3 punten bovenaan zetten etc, werkt en telt iets handiger voor mij. Winnaar, tweede, derde.
Ik zal even wachten voor de uitslag tot jij of verduidelijkt of de wedstrijdleiding en/of DENNIS de knoop doorhakken.
WIE | ENGINE | PNTN | 1STE | 2DE | 3DE | STEMMEN |
Zadelsnuiver | Gemini | 20 | 4 | 3 | 2 | 9 |
Zonder BMW | Gemini | 18 | 4 | 2 | 2 | 8 |
Roadracer | CoPilot | 12 | 2 | 1 | 4 | 7 |
929V6 | - | 10 | 2 | 1 | 2 | 5 |
StenilsoN | ChatGPT | 8 | 2 | 0 | 2 | 4 |
JL86 | - | 7 | 1 | 2 | 0 | 3 |
Harry Cabrio | Gemini | 5 | 0 | 2 | 1 | 3 |
Niseko | ChatGPT | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 |
2CV Lover | Gemini | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Jay W | Gemini | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 |
superformer | ChatGPT | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Pink Panther | Gemini | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
DENNIS | CoPilot | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Twix | - | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Vergeet ook niet dat ik niet eens gestemd heb, wat in de wedstrijden op het forumwel een goed gebruik is. Dan heb je helemaal lak aan alles.En Twix die compleet sch euh lak heeft aan de opgelegde criteria & na een klein zetje vorige week nog eens inzendt, hahaha, respect.