afstelschroef kapot

Vino

Net ingestapt
Recent heb ik mijn koplamp laten afstellen bij de garage, de monteur kon de linker koplamp niet afstellen aangezien het plastic van de afstelschroef afgebroken was. Dit kon vast gelijmd worden. helaas is de koplamp toch versprongen door waarschijnlijk trillingen tijdens het rijden en is de lijm pas na 24 uur volledig uitgehard. Ik was van plan om een compleet nieuwe koplamp unit aan te schaffen maar ik hoorde ook van iemand die de zelfde auto heeft gehad dat dit een bekend kwaaltje was en dat je losse stelschroeven kan vinden voor mijn auto.

heeft iemand enig idee waar ik losse stelschroeven kan vinden voor een volvo 440 1.8 uit 96?
zien er zo uit:
Z5yIVZM.png

Beste Vino,

De 3D printers zijn tegenwoordig erg goed en kunnen solide objecten maken. Kun je niet een plastic deel ontwerpen en laten maken?

Ebay e.d. bieden meestal wel uitkomst, even kijken of je een onderdeelnummer kan vinden, maar misschien ook een sloop? Complete koplamp zal daar ook niet de wereld kosten.

Waarom niet een mijn auto topic?
Voor ieder boutje, moertje of andere 'problemen' die je hebt, maak je weer een topic aan.
Simpelweg een idee hoor.

Terug
Bovenaan