Afscheid

RobertS86

Wegverkenner
Hi Community!

De moderators zijn inmiddels al op de hoogte gesteld, en wil ik dit ook graag met jullie delen als actieve forumgebruikers. Ik heb recentelijk namelijk besloten om te stoppen als community manager bij AutoWeek. Ondanks dat ik het merk en mijn werkzaamheden erg leuk vind, heb ik al langere tijd de droom om een tijdje te gaan reizen. Ik heb uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en zal ik helaas per 1 oktober dit mooie merk gaan verlaten. Dit betekent uiteraard ook dat we op zoek zijn naar een nieuwe community manager. Wellicht is deze leuke vacature interessant voor één van jullie of iemand binnen jullie netwerk?

Wat betreft de voortgang binnen het AutoWeek forum, zijn er momenteel 2 zaken die de hoogste aandacht krijgen:

1) Problemen met inloggen
Gebruikers kunnen nog steeds problemen ervaren met inloggen op het forum, indien ze elders al zijn ingelogd met een DPG account. Ons development team is er nog hard mee aan de slag om de synchronisatie tussen het forum en onze DPG login te verbeteren. Aangezien het momenteel erg druk is binnen het team en het meer werk vereist dan aanvankelijk gedacht, kunnen we helaas nog geen exacte indicatie geven wanneer het is opgelost.

2) Ontbreken van mailnotificaties
Sinds de migratie naar het nieuwe forum ontbreken helaas nog de mailnotificaties, indien je een nieuw bericht ontvangt in een topic of van een gebruiker. Hier was onlangs een test voor gedaan en is hier nog een beetje aanvullend development werk voor nodig om helemaal werkend te krijgen. Ook hier kampen we uiteraard met drukte, maar streven we ernaar om deze functionaliteit deze maand nog live te hebben.

Ik kijk uiteraard met veel plezier terug op de samenwerking met jullie en de vernieuwingen die zijn gemaakt binnen AutoWeek. Het zou extra mooi zijn als bovenstaande issues zijn opgelost voordat ik AutoWeek ga verlaten, dus daar ga ik ook zeker mijn best voor doen!

Groetjes,
Robert

Beetje lompe reactie maar klinkt meer als "ik ben als freelander ingehuurd maar ipv iets te verbeteren is het erger geworden en is het mijn tijd om te gaan". Er is in die 6(!!!) maanden niets verbeterd na de vele klachten. Er is eerder naar onze input gevraagd maar eigenlijk enige wat we hebben gekregen zijn andere smilies, quotes die niet volledig zichtbaar zijn (in positieve zin) en we kunnen reacties liken.

Natuurlijk wens ik je wel heel veel succes met je verdere loopbaan/leven. En bedankt dat je me weer terug liet op het forum.

Gebruikers kunnen nog steeds problemen ervaren met inloggen op het forum, indien ze elders al zijn ingelogd met een DPG account.

Ook als ik nergens ingelogd ben geeft het problemen...

Hoewel voor ons lang niet altijd zichtbaar zal je vast en zeker een grote bijdrage geleverd in het vooruit brengen van het forum. De wil om tot oplossingen te komen was er in elk geval en dat is zeker niet onbelangrijk. Hopelijk lukt het nog om een paar zaken op te lossen voor je weg bent. Dat moet vast nog even extra voldoening geven als het lukt ;)

Ik wil je verder veel succes wensen met de volgende stap in je leven en hopelijk kun je mooie reizen gaan maken de komende jaren! Laat je ook af en toe even van je horen waar je zoal geweest bent, zou leuk zijn!

Ergens had ik al het vermoeden dat er iets ging veranderen vanwege het uitblijven van actief vervolg aan de problemen die er sinds het vernieuwen van het forum leven. (het bleef vooral erg stil vanuit autoweek) Dus voor mij komt dit niet uit de lucht vallen.

Ik hoop dat een nieuwe community manager deze kans aan mag grijpen om het forum weer wat nieuw leven in te blazen en de koppeling tussen blad, website en forum actiever te kunnen krijgen.
Hoewel forums door o.a. social media al jaren een aflopende zaak zijn, (in de afgelopen 20 jaar dat ik forums gebruik en (mede)beheer is dat een duidelijke trend) moet hier echt nog wel wat van te maken zijn omdat het meer is dan alleen een forum.

Laatst bewerkt:
Beste Robert,

Hartelijk dank voor al je inspanningen en het realiseren van mooie toevoegingen aan dit prachtige forum. Hopelijk kan een volgende Community Manager deze initiatieven voortzetten en uitwerken tot een nog leuker forum.

Hey @RobertS86

leuk dat je laat weten dat je weggaat en ook waarom. Met het reizen wens ik je veel plezier! Heb je al landen/plekken geprikt om heen te gaan? En natuurlijk heel veel succes met je verdere loopbaan.

Bedankt voor je inspanningen aan het forum!

(en extra bedankt dat je me (weer) Pjötr hebt kunnen maken!)

Dank allemaal voor de fijne woorden :) @Pjötr De reis zal starten in Japan! Stond altijd hoog op het lijstje om te zien, dus ik ben heel erg benieuwd. Wellicht dat ik het Toyota museum ook even bezoek ;)

Terug
Bovenaan