A
Anoniem
Guest
Mijn huidige Daewoo Lanos uit '98 is toe aan vervanging. Sinds 2015 er prima mee gereden, maar nu mag er wel een mooie occasion in de plaats komen.
De Daewoo heeft bij bijna nooit in de steek gelaten, behalve vorige winter dat hij niet startte. Verder kwam de vorst ook aan de binnenkant van de ruiten. Tijd voor vervanging!
Het aanbod is enorm en mijn kennis is minimaal. Uiteraard kijk ik naar uiterlijk, maar qua motorinhoud zegt het mij niets.
Wensen:
B-klasse
Prijsklasse: tot € 15.000
Bouwjaar: vanaf 2017
5 deurs
Ik zal voornamelijk alleen in de auto zitten. In het weekend hooguit 3 volwassenen met voetballen of familie. Misschien ook met het oog op de toekomst met gezinsuitbreiding.
Ruimere bagageruimte is mooi meegenomen
90 pk lijkt mij het minimum.
Aantal kilometers op de teller: liefst onder de 70.000.
Navigatiesysteem, cruisecontrol, lederen stuur zijn een pré.
Vooruitverwarming zou fijn zijn, maar geen pré.
Betrouwbaar en veilig!
Auto zal zeker 10 jaar gereden worden
Kilometers
Woon-werk is 15 kilometer enkele reis op vooral 80 km-wegen
Op zondag een rit van 35 km enkele reis op 80 km-wegen.
Wat ben ik zelf al tegengekomen?
Ford Fiesta 2018
Kia Rio 2018
Hyundai i20 2017
Mazda 2 2017
Aanvullende vragen:
- Bij het zoeken stuitte ik op AutoHero. Op papier hebben ze schappelijke prijzen, maar hoe zit het met service? Het is volgens mij geen garage, maar eerder een in- en verkoopbedrijf.
- Klopt de 7 jaar garantie van Kia of wat voor adders zitten er onder het gras?
- Mis ik nog auto's die aan de wensen voldoen? Zijn er auto's die vele malen minder of juist beter zijn dan de rest?
De Daewoo heeft bij bijna nooit in de steek gelaten, behalve vorige winter dat hij niet startte. Verder kwam de vorst ook aan de binnenkant van de ruiten. Tijd voor vervanging!
Het aanbod is enorm en mijn kennis is minimaal. Uiteraard kijk ik naar uiterlijk, maar qua motorinhoud zegt het mij niets.
Wensen:
B-klasse
Prijsklasse: tot € 15.000
Bouwjaar: vanaf 2017
5 deurs
Ik zal voornamelijk alleen in de auto zitten. In het weekend hooguit 3 volwassenen met voetballen of familie. Misschien ook met het oog op de toekomst met gezinsuitbreiding.
Ruimere bagageruimte is mooi meegenomen
90 pk lijkt mij het minimum.
Aantal kilometers op de teller: liefst onder de 70.000.
Navigatiesysteem, cruisecontrol, lederen stuur zijn een pré.
Vooruitverwarming zou fijn zijn, maar geen pré.
Betrouwbaar en veilig!
Auto zal zeker 10 jaar gereden worden
Kilometers
Woon-werk is 15 kilometer enkele reis op vooral 80 km-wegen
Op zondag een rit van 35 km enkele reis op 80 km-wegen.
Wat ben ik zelf al tegengekomen?
Ford Fiesta 2018
Kia Rio 2018
Hyundai i20 2017
Mazda 2 2017
Aanvullende vragen:
- Bij het zoeken stuitte ik op AutoHero. Op papier hebben ze schappelijke prijzen, maar hoe zit het met service? Het is volgens mij geen garage, maar eerder een in- en verkoopbedrijf.
- Klopt de 7 jaar garantie van Kia of wat voor adders zitten er onder het gras?
- Mis ik nog auto's die aan de wensen voldoen? Zijn er auto's die vele malen minder of juist beter zijn dan de rest?