A
Anoniem
Guest
Beste auto-weekers,
Na het lezen van verschillende topics toch even mijn eigen topic gestart.
Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe auto. De MiTo begint het langzaam te begeven en inmiddels is er ook de wens om een ruimere auto te rijden waar een aanhanger achter kan. Mijn wensen/behoefte zijn:
- Budget tussen de 6000-8000 euro
- Diesel (25-30.000 per jaar km)
- Trekhaak, parkeersensoren, cruise control, bluetooth zijn harde eisen
- Km stand rond de 150-175.000 (zou er graag 5/6 jaar mee rijden)
Zelf zat ik aan de volgende modellen te denken:
- Volvo V50
- Volkswagen Passat
- Volkswagen golf variant
Graag zou ik jullie willen vragen om eens mee te denken. Ik lees bijvoorbeeld veel tegenstrijdige berichten over de V50 1.6D. De een geeft aan dat dit geen goede blokken zijn vanwegen problemen met een olie-filter in het blok.
Zo ook over de 1.6TDI in de variant etc etc. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Iemand goede /de gouden tip?
Hoor graag van jullie en fijne PaasHaas!
Groeten Bas
Na het lezen van verschillende topics toch even mijn eigen topic gestart.
Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe auto. De MiTo begint het langzaam te begeven en inmiddels is er ook de wens om een ruimere auto te rijden waar een aanhanger achter kan. Mijn wensen/behoefte zijn:
- Budget tussen de 6000-8000 euro
- Diesel (25-30.000 per jaar km)
- Trekhaak, parkeersensoren, cruise control, bluetooth zijn harde eisen
- Km stand rond de 150-175.000 (zou er graag 5/6 jaar mee rijden)
Zelf zat ik aan de volgende modellen te denken:
- Volvo V50
- Volkswagen Passat
- Volkswagen golf variant
Graag zou ik jullie willen vragen om eens mee te denken. Ik lees bijvoorbeeld veel tegenstrijdige berichten over de V50 1.6D. De een geeft aan dat dit geen goede blokken zijn vanwegen problemen met een olie-filter in het blok.
Zo ook over de 1.6TDI in de variant etc etc. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Iemand goede /de gouden tip?
Hoor graag van jullie en fijne PaasHaas!
Groeten Bas