Driver2018
Startmotor
Tijd geleden alweer, maar bij dezen toch advies gevraagd of wellicht ervaring delen. Na paar jaar is het weer tijd voor een upgrade.
Budget is circa 32.5k. Gezin van 5, de wederhelft en ik zijn niet de langste. Puber van 12 en nog twee van 9 en 6.
Heb momenteel de volgende auto’s op het oog:
Volvo V60 T6 - Inscription of R-design (vanaf 2019)
Volvo XC60 T6 (vanaf 2019)
Volvo V60 T6 Recharge of T8 (vanaf 2019) - heb zelf lange tijd een Auris hybrid gereden maar geen ervaring met pih. Zware bolides en moet ik dan ook een laadpaal/station thuis aanvragen? Kan ik ook gewoon benzine rijden of moet die altijd geladen zijn?
MB GLB 200 (2021) - heb zelf wel twijfels over de motor en pk’s.
BMW 530 of 540 touring (liefst sport of m-pakket) bouwjaar vanaf 2018. - worden hier nog wel eens het interieur van ‘besteld’? Of was dat bij de 3 en 1 serie het geval?
Must haves:
- Leder bekleding of leder/Alcantara
- Panorama dak
- Lane assist en Adaptive cruise control
- Parkeer camera voor- en achter of eagle eye
- Apple Carplay (maar vanaf 2019 hebben ze dat bijna allemaal)
Andere modellen of suggesties altijd welkom, maar voor nu is dit de shortlist.
Budget is circa 32.5k. Gezin van 5, de wederhelft en ik zijn niet de langste. Puber van 12 en nog twee van 9 en 6.
Heb momenteel de volgende auto’s op het oog:
Volvo V60 T6 - Inscription of R-design (vanaf 2019)
Volvo XC60 T6 (vanaf 2019)
Volvo V60 T6 Recharge of T8 (vanaf 2019) - heb zelf lange tijd een Auris hybrid gereden maar geen ervaring met pih. Zware bolides en moet ik dan ook een laadpaal/station thuis aanvragen? Kan ik ook gewoon benzine rijden of moet die altijd geladen zijn?
MB GLB 200 (2021) - heb zelf wel twijfels over de motor en pk’s.
BMW 530 of 540 touring (liefst sport of m-pakket) bouwjaar vanaf 2018. - worden hier nog wel eens het interieur van ‘besteld’? Of was dat bij de 3 en 1 serie het geval?
Must haves:
- Leder bekleding of leder/Alcantara
- Panorama dak
- Lane assist en Adaptive cruise control
- Parkeer camera voor- en achter of eagle eye
- Apple Carplay (maar vanaf 2019 hebben ze dat bijna allemaal)
Andere modellen of suggesties altijd welkom, maar voor nu is dit de shortlist.