A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Wie kan mij helpen?
Ik ben aan het oriënteren voor een nieuwe tweedehands gezinsauto. Helaas zelf weinig verstand van auto’s. Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Wensen tot nu toe:
- Zuinig in gebruik (benzine, belasting, onderhoud)
- Betrouwbaar
- Minimaal 5 zitplaatsen, maar mag ook meer (achterin kinderstoeltje en twee grote pubers)
- Trekhaak
- Redelijk wat bagageruimte (niet minder dan ik nu heb)
- Benzine
- Gunstige kilometer stand
- Voorkeur hogere instap.
- Budget max €3500,-
- Aanschaf in regio Nijmegen
Wat wil ik ermee:
Ik rij hoofdzakelijk alleen met 1 kleine op de achterbank. 3 a 4 x per week werken (60 km p/d retour), Rest kleinere afstanden en af en toe uitstapjes, vaak met meerdere personen. Vakantie (kampeer met veel bagage, 7 pers., vandaar trekhaak) in Nederland. Samengesteld gezin.
Wat wil ik inruilen/verkopen?
Peugeot 206 SW 1.4 2EKFWF uit 2005.
Rijd nog prima (garage onderhouden). Uitlaat lijkt los te zitten en rammelt nogal. Garage al een paar keer gemaakt maar probleem blijft terug komen. Verder is de thermostaat in de winter ‘van de wap’. Apk verloopt 1e kwartaal van 2020.
Wat is een redelijk bedrag?
Ik ben heel benieuwd naar tips/ ideeën.
Alvast bedankt!
Groetjes Anouk
Wie kan mij helpen?
Ik ben aan het oriënteren voor een nieuwe tweedehands gezinsauto. Helaas zelf weinig verstand van auto’s. Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Wensen tot nu toe:
- Zuinig in gebruik (benzine, belasting, onderhoud)
- Betrouwbaar
- Minimaal 5 zitplaatsen, maar mag ook meer (achterin kinderstoeltje en twee grote pubers)
- Trekhaak
- Redelijk wat bagageruimte (niet minder dan ik nu heb)
- Benzine
- Gunstige kilometer stand
- Voorkeur hogere instap.
- Budget max €3500,-
- Aanschaf in regio Nijmegen
Wat wil ik ermee:
Ik rij hoofdzakelijk alleen met 1 kleine op de achterbank. 3 a 4 x per week werken (60 km p/d retour), Rest kleinere afstanden en af en toe uitstapjes, vaak met meerdere personen. Vakantie (kampeer met veel bagage, 7 pers., vandaar trekhaak) in Nederland. Samengesteld gezin.
Wat wil ik inruilen/verkopen?
Peugeot 206 SW 1.4 2EKFWF uit 2005.
Rijd nog prima (garage onderhouden). Uitlaat lijkt los te zitten en rammelt nogal. Garage al een paar keer gemaakt maar probleem blijft terug komen. Verder is de thermostaat in de winter ‘van de wap’. Apk verloopt 1e kwartaal van 2020.
Wat is een redelijk bedrag?
Ik ben heel benieuwd naar tips/ ideeën.
Alvast bedankt!
Groetjes Anouk