A
Anoniem
Guest
Wij (vriendin en ik) zijn momenteel in het bezit van een C1. Niks mis mee en genoeg opties, maar zijn op zoek naar wat meer comfort en meer 'auto'. Een tweede 'erbij' is nog even geen optie aangezien ik praktisch naar mijn werk kan fietsen en we in een appartement wonen met eigenlijk maar plek voor 1 auto. Mijn vriendin maakt voor haar werk de meeste kilometers, maar ik wil er uiteraard ook lekker in kunnen rijden
. Dus comfort, pittig motortje en relatief laag verbruik. Er zijn aan de keukentafel al een aantal voorkeuren langsgekomen:
Over de V40 hoor ik verschillende verhalen, naast dat ze niet heel ruim van binnen zijn (D4 nemen ipv D2, of in ieder geval de 2.0). Ook wilden we een keer een proefrit in de Yaris Hybride maken, maar toen zij de autoboer dat we lekker een goeie diesel zoals de D4 of een dCi moesten nemen (hij had hem zelf niet staan, dus leek me geen verkooppraatje).
Wat zijn jullie ervaringen? Benieuwd naar advies!
- Citroen Cactus (uiterlijk, comfort, wel het nieuwe model v.a. 2018)
- Nissan Pulsar (ruimte binnenin, naar mijn mening onderschatte auto)
- Volvo V40 Diesel (rijdt heerlijk)
- Hybride auto (geen plug-in ivm geen oplaadmogelijkheden)
Over de V40 hoor ik verschillende verhalen, naast dat ze niet heel ruim van binnen zijn (D4 nemen ipv D2, of in ieder geval de 2.0). Ook wilden we een keer een proefrit in de Yaris Hybride maken, maar toen zij de autoboer dat we lekker een goeie diesel zoals de D4 of een dCi moesten nemen (hij had hem zelf niet staan, dus leek me geen verkooppraatje).
Wat zijn jullie ervaringen? Benieuwd naar advies!