Achterlicht los Opel insignia sports tourer b

gast 2016875

Net ingestapt
Mijn achterlicht zit los van mijn Opel insignia sports tourer b (het nieuwe model uit 2017, toen waren er twee soorten in omloop). Ik vind wel filmpjes en handleidingen van het oude model. En ik dacht het is vast iets soortgelijks. Ik kan alleen geen klepje in de stoffen behuizing vinden. En met wat gepriegel krijg ik de stoffen behuizing wel los, maar zie ik geen schroeven die het licht vast draaien.

Weet iemand hier hoe de lichten vastgedraaid kunnen worden?

Er is maar 1 versie gewoon van de Insignia B sports tourer

Is het lamp gedeelte in de auto zelf los, of het deel wat in de achterklep zit?

Ik heb toevallig het laatst los gehad, het is zo simpel dat ik uberhaupt niet meer weet hoe het exact zit maar. Maar de handleiding spreekt ook boekdelen.

het achterlicht op de auto zelf kun je met schroeven het loshalen (2x achter per lamp een kapje).

hier zie je aan beide zeiden de kapjes goed zitten. aan de binnenzeide van de achterlamp met platte schroevendraaier voorzichtig klikken ze open. kruiskop draai je het zo los/vast.
vauxhall-insignia-06.jpg

achterlicht in de achterklep moet je een kapje weg halen bij de binnennekleding en dan met zo'n vleugelmoer hem los of vast draaien

Dankjewel! Alleen dat klepje is er niet bij mij in de auto.
Ik zei Vanaf bladzijde... Niet alleen die bladzijde die ik linkte... Beetje verder bladeren dan je neus lang is ;)
Als je de link aanklikt zie je 2 pagina's verder dat de sports tourer een andere methode gebruikt En die heeft AsconaGT ook uitgelegd hierboven.

Terug
Bovenaan