A
Anoniem
Guest
Ik had een vraag dus leuk allemaal schoon rijden (dat een accu het meest vervuilende deel is vergeet men even) maar stel en ik zeg stel over 8 jaar koop ik 1 van deze auto's onder in deze lijst en 2 jaar later tijdens het rijden komt er een lampje (change accu) wat kost het nou om een accupack te vervangen want we willen allemaal leuk dat we over 11 jaar elektrische gaan rijden maar de grote vraag is kan ik over 11 jaar een nieuwe accu pack betalen nadat ik een dure tweedehand elektrische auto heb gekocht.
En Tesla is al 6 jaar oud of zo en de prijzen veranderen ook niet echt dus niet zeggen over 11 jaar is alles anders en betaalbaar.
Ik zou wel eens willen weten of iemand hier over nadenken of dat we gewoon allemaal in denial zijn alsof dat niet bestaat want over pakweg 6 jaar komen de eerste auto's toe aan een complete accu replacement, en dan is tesla nog een van de weinige die naar 5 jaar een nieuwe accu pack geeft (draaien ze daarom verlies??)
Audi e-tron (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
BMW i3 (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
Citroën C-Zero (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
Citroën e-Berlingo Multispace (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
Hyundai IONIQ electric (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
Jaguar I-Pace (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
Tesla Model S (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
En Tesla is al 6 jaar oud of zo en de prijzen veranderen ook niet echt dus niet zeggen over 11 jaar is alles anders en betaalbaar.
Ik zou wel eens willen weten of iemand hier over nadenken of dat we gewoon allemaal in denial zijn alsof dat niet bestaat want over pakweg 6 jaar komen de eerste auto's toe aan een complete accu replacement, en dan is tesla nog een van de weinige die naar 5 jaar een nieuwe accu pack geeft (draaien ze daarom verlies??)
Audi e-tron (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
BMW i3 (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
Citroën C-Zero (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
Citroën e-Berlingo Multispace (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
Hyundai IONIQ electric (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
Jaguar I-Pace (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)
Tesla Model S (Prijs accu pack) (Hoeveel jaar garantie)