marijn 3149415
Startmotor
Beste forumleden. Ik ben op zoek naar nieuwe auto en nu is mijn oog gevallen op de volkswagen golf. Ik heb al proefgereden in een vw golf 1.6 tdi 2015 met 210.000 km op de teller en was hier erg tevreden over. Nu wil ik deze week ook nog gaan kijken naar een Golf GTE 2015 met 225.000 km. Nu vraag ik mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze een golf gte en hoe het zit met hoge km standen. Is het verstandig om een gte te kopen met ruim 2 ton op de klok? Hij is namelijk wel gedeeltelijk elektrisch en hierdoor draait de verbrandingsmotor minder kilometers dus zou het wat dat betreft wel goed moeten zitten. en hoe zit met met de accus? behouden die hun capaciteit een beetje en houden ze het lang vol? Ik hoor graag van ervaringsdeskundigen, maar ook gewoon van mensen die er verstand van denken te hebben of een mening er over hebben haha.
En wat zouden jullie een verstandigere koop vinden? De GTE of de 1.6 tdi en waarom?
(De prijzen zijn ong gelijk)
Alvast bedankt
En wat zouden jullie een verstandigere koop vinden? De GTE of de 1.6 tdi en waarom?
(De prijzen zijn ong gelijk)
Alvast bedankt